نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان زاوه برگزار شد

شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان زاوه با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۳۸۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «زاوه» به ریاست «محمود صادقی» فرماندار این شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری شهرستان «زاوه» برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی یک لطف الهی بود که شامل حال ملت شد و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی که آرزوی دیرینه صالحین، ایثارگران و مجاهدین بود محقق شد.

وی افزود: منطق این انقلاب، حسینی و تأسی به سید و سالار شهیدان بوده و هست. در طول حیات 41 ساله انقلاب اسلامی باید صادقانه اذعان کرد که پس از الطاف الهی و نگاه توأم با امداد اولیاء دین و هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، استمرار این انقلاب متکی به ایثار و از خودگذشتگی شجره طیبه مجاهدینی است که برخی از آنها به شهادت رسیدند، برخی به شرف آزادگی و جانبازی نائل شدند و برخی نیز در صحت و سلامت در میادین مختلف حضور داشته و به وظیفه عمل می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: برای استمرار انقلاب اسلامی قدم‌های مهمی برداشته شده که وظیفه آحاد مردم شکرگزاری این نعمت و وظیفه مسئولین خدمت صادقانه، جهادی و انقلابی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: ما مدیون الطاف الهی، عنایت اولیاء دین، از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و هدایت‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستیم.

سردار یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت راه‌اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس به عنوان یک تشکل مردم نهاد، جایگزین ساختارهای رسمی نیست و مأموریت‌های حوزه ایثار و شهادت همچون گذشته توسط ساختارهای رسمی پیگیری می‌شود. این ساختار مردم نهاد وظیفه مطالبه و پیگیری فعالیت‌های حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بر عهده دارد.

سردار یوسفعلی‌زاده در پایان برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان زاوه و تشکیل هیئت امنای شهدای گمنام این شهرستان را ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار