مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

جشن 22 بهمن را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهیم کرد

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال جشن چهل و یک سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنانی که به دنبال براندازی نظام هستند، با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ - 11February 2020

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، ضمن تبریک به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این روز فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است.

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در عبور نظام از گرداب فتنه‌ها اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب همچون سکانداری است که کشتی انقلاب را از دریای طوفانی فتنه‌انگیزی‌ها به سلامت عبور داد و به ساحل امن آرامش رساند.

جهانبخشی گفت: ضمن دعوت از همه مردم برای حضور حداکثری در 2 صحنه حساس پیش رو یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند، ان‌شاالله امسال در جشن چهل و یک سالگی انقلاب که مصادف با اربعین سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است به پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی این اسطوره مقاومت و به کوری چشم دشمنانی که به دنبال براندازی نظام هستند، شرکت و این جشن را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروزه همه ملت شریف ایران و تمام دستگاه‌ها و نهادهای انقلاب در برپایی باشکوه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصمم هستند و حضور پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها