نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مردم‌نهادی جوهره انقلاب است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم‌نهادی جوهره انقلاب است و ویژگی انقلاب ما مردم‌سالاری دینی است.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ - 11February 2020

مردم نهادی جوهره انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در همایش تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه فرهنگ و دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مواردی که قرآن تاکید کرده این است که کارهای جمعی ما بیشتر شود؛ چون کارهای جمعی باعث ایجاد همدلی، صمیمیت و مهربانی در بین افراد می‌شود.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و انقلاب گفت: در جبهه برای اینکه رزمنده ها پیروز شوند، باید هوای همدیگر را می داشتند؛ همکاری و پشت هم بودنِ رزمندگان بود که باعث پیروزی ما در مقابل تمام دنیا شد.

یعقوبی با اشاره به عنوان «تشکل های مردم نهاد» گفت: مردم نهادی جوهره انقلاب است و ویژگی انقلاب ما مردم سالاری دینی است یعنی دین را به مردم وصل کردن، دین را به دنیا وصل کردن و این از هنرهای امام و انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادمه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی این است که دین و دنیا را با هم مطرح کرد یعنی اگر دین درست داشته باشیم می توانیم دنیای درستی داشته باشیم و می شود با دین داری، دنیاداری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار