رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛

تخصیص اعتبارات باقی مانده مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان تا پایان امسال

«محمدباقر نوبخت» گفت: تا پایان سال جاری اعتبارات باقی مانده از مصوبات باقیمانده را به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان تخصیص خواهیم داد تا مسئولین ذی‌ربط در استان عنایت کنند و پروژه را تا سال آینده به بهره‌برداری برساند.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز با حضور در تپه نورالشهدای گرگان، ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی بر مزار هشت شهید گمنام دفاع مقدس، از روند اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان بازدید به عمل آورد.

تخصیص نقدی 100 میلیارد ریال به مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان تا پایان سال

در این دیدار سردار علی ملک شاهکوهی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، توضیحات جامعی از روند احداث این پروژه ارزشمند در استان را ارائه کرد و اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور در سال ۹۷ به استان گلستان با هدف تسریع در ساخت و بهره‌برداری موزه دفاع مقدس استان، مصوب شد که بودجه لازم طی سالهای ۹۸ و ۹۹ به این پروژه واگذار شود.

وی ضمن تشکر از ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص اعتبار مصوب سفر در سال ۹۸، درخواست تسریع در تخصیص اعتبارات باقیمانده سفر را داشت.

در ادامه رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن قدردانی از همه تلاش‌ها و زحمات انجام شده گفت: این قبیل پروژه‌ها و یادمان‌ها بسیار ضروری و ارزشمند است و بنده تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از مصوبات باقیمانده را به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان تخصیص خواهم داد تا مسئولین ذی‌ربط در استان عنایت کنند و پروژه را تا سال آینده به بهره‌برداری برسانند.

تخصیص نقدی 100 میلیارد ریال به مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان تا پایان سال

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار