با فرارسیدن چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

رئیس‌جمهور بلاروس یکپارچگی مردم ایران را تحسین کرد

«الکساندر لوکاشنکو» با ارسال نامه به همتای ایرانی خود، چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و به تحسین «شجاعت و یکپارچگی مردم ایران و آمادگی آن‌ها برای دفاع از منافع ملی خودشان» پرداخت.
کد خبر: ۳۸۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 11February 2020
رئیس‌جمهور بلاروس یکپارچگی مردم ایران برای دفاع از منافع ملی را تحسین کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از  خبرگزاری دولتی بلاروس، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس با ارسال نامه به همتای ایرانی خود، چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از عزم مینسک برای تقویت روابط با تهران خبر داده است.
 
خبرگزاری دولتی بلاروس امروز از ارسال نامه تبریک رئیس‌جمهور این کشور به حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این کشور خبر داد.
 
«الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس در این پیام ضمن تبریک چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر «دستاورد‌های قابل توجه» ایران بعد از انقلاب تاکید کرده است.
 
لوکاشنکو در این پیام، به تحسین «شجاعت و یکپارچگی مردم ایران و آمادگی آن‌ها برای دفاع از منافع ملی خودشان» پرداخته است.
 
رئیس‌جمهور بلاروس همچنین تاکید کرد: مینسک و تهران در موضوع «اطمینان حاصل کردن از حق مشروعشان جهت تصمیم‌یگیری مستقل برای آینده‌شان، خواسته مشترکی دارند.»
 
وی افزود: «من اطمینان دارم که توسعه بیشتر همکاری بین مینسک و تهران به یافتن روش‌های موثر به‌منظور پاسخگویی به چالش‌های امروز (جهان) کمک خواهد کرد.»
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار