امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

تثبیت پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن

حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در دفاع از خون شهدا و سردار شهید سلیمانی بود و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تثبیت شد.
کد خبر: ۳۸۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن بروجرد اظهار داشت: امروز اربعین شهادت سردار سلیمانی است، بزرگ مردمی که با ایستادگی و مقاومت خود چندین کشور را در منطقه از دست استکبار جهانی نجات داد.

وی افزود: ملت ایران ایستادگی و مقاومت را از آموزه‌های دینی و قرآنی آموخته‌اند و دلیل تاکید رهبر معظم انقلاب بر مقاومت همین آموزه‌های دین اسلام است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امریکا ریشه همه فتنه‌های دنیا است، عنوان کرد: دشمن به کمتر از تسلیم شدن ملت ایران راضی نمی‌شود اما ایستادگی و مقاومت دشمن را به عقب خواهد راند.

حسینی اضافه کرد: ما امروز مامور مقاومت در برابر دشمنان هستیم و یقین داریم که پیروزی نهایی از آن ما است.

وی با اشاره به اینکه برتری ما نسبت به دشمنان در ایمان به خداست، ادامه داد: امروز ملت ایران در سایه پربرکت انقلاب به پیشرفت‌های بزرگ علمی و فناوری و نظامی دست یافته که این موضوع خوشایند دشمنان نیست.

این مسئول ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در دفاع از خون شهدا و سردار شهید سلیمانی بود و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تثبیت شد.

امام جمعه بروجرد متذکر شد: ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولان باید با خدمت صادقانه جواب خوبی‌های مردم را بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار