رئیس جامعه المصطفی العالمیه:

ملت ایران هیمنه پوشالی امریکا را جلو چشم جهان شکست

رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت:‌ انقلاب اسلامی با حمله موشکی به پایگاه امریکا، هیمنه و اقتدار پوشالی این ابرقدرت را در چشم جهانیان شکست و نشان داد نباید از این قدرت‌های پوشالی ترسید و هراس به دل راه داد.
کد خبر: ۳۸۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ - 11February 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، حجت‌الاسلام علی عباسی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج اظهار داشت: شهدای انقلاب، شهید عزیزمان سردار سلیمانی از افق بالا به این جمعیت به این مردم وفادار نگاه کنید و اطمینان داشته باشید که راه پرافتخار شما توسط این جوانان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خون در این مسیر ایستاده‌ایم و به دشمنان اعلام می‌کنیم، بنگرید که بعد از 41 سال انقلاب اسلامی با نشاط‌تر از روز نخست در دنیا می‌درخشد.

این مقام مسئول خطاب به دشمنان انقلاب گفت: همه توطئه‌هایی که از اول انقلاب تا امروز طراحی و اجرا کردید و برای اجرای آن هزینه کردید توسط این ملت پر افتخار، پایدار و مقاوم تا به امروز خنثی شده است و یقین بدانید در آینده هم چنین خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی از دشمنان سال گذشته در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ادعا کردند، آرزو کردند و آرزوی خود را به زبان آوردند که نمی‌گذاریم انقلاب چهل و یکمین سالگرد خود را جشن بگیرد، اما دیدید همین افراد ناکام صحنه را ترک کردند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه افزود: به آنها می‌گویم خیلی‌ها پیش از شما نیز در طول این 41 سال عمر با عزت انقلاب این آرزو را داشتند؛ اما این آرزوی خود را به گور بردند و شما هم به آنها پیوستید.

عباسی عنوان کرد: دشمنان ما ببینند حضور و استقامت و ایستادگی ملت ما بعد از چهل و یک سال از پیروزی این نهضت الهی را. این نسل جوان و عزیز ما است که آینده از آنان است آنان به مثابه نسل قبل پایدار و محکم در این مسیر ایستاده‌اند.

وی اذعان کرد: دشمنان به گمان خام خود با به شهادت رساندن شهید سلیمانی مقاومت در منطقه را متوقف می‌کنند، اما حضور مردم ما را دیدند. سرمایه‌گذاری‌هایی برای اختلاف‌افکنی در میان همسایگان عزیز ما در منطقه کردند تا کشورهای منطقه را که دوست و برادر هم هستند و سرنوشت مشترک دارند را از هم جدا کنند.

عباسی تصریح کرد: ما مردم ایران، عراق و افغانستان برادر و اعضای یک خانواده هستیم و سرنوشت مشترک داریم و هرگز از هم جدا نخواهیم شد.

وی عنوان کرد: دشمنان ما همه برنامه‌ریزی ها و طراحی خود را برای ایجاد اختلاف میان ملت‌های منطقه به صحنه آوردند، اما آمیخته شدن خون شهید سلیمانی و شهید ابوالمهدی پیوند ناگسستنی و مستحکم و مقاومت اسلامی را بیشتر کرد و نشان داد اتحاد در این منطقه ناگسستنی است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه اذعان داشت:‌ دیدید و دشمنان ما دیدند این اتحاد و یگانگی و حرکت عظیم به برکت انقلاب اسلامی در منطقه ایجاد شده است، دشمنان ما هرگز گمان نمی‌کردند وقتی چهل و یک سال قبل این انقلاب به پیروزی رسید این امواج عظیم در جهان را ایجاد کند.

وی با عنوان اینکه امروز ملت‌های منطقه برای بیرون کردن این بیگانگان متحد شده‌اند، خطاب به سران استکبار، گفت: شما بیگانه و غریبه‌هایی هستید که خودخوانده از هزاران کیلومتر آن طرف‌تر به منطقه ما آمده‌اید و دنبال آشوب و جنگ هستید.

عباسی افزود:‌ امریکا و نوکر دست‌نشانده تو صهیونیست اسباب شر و اسباب فتنه هستید و امروز ملت‌های منطقه با افتخار و اتحاد در برابر شما موضع گرفته‌اند.

وی گفت: مسئولان دولت عراق و نمایندگان پارلمان قانون وضع کرده‌اند که شما باید منطقه را ترک کنید. همه منطقه ما امروز دنبال تحقق این هستند بهای خون شهید سلیمانی و همراهانش و مجاهدت‌های سالیانه او این است که ریشه شما بیگانگان از منطقه کنده شود و به یاری خدا این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه اذعان کرد: امروز و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب که نقطه عطفی در تاریخ ملت، منطقه و جهان محسوب می‌شود ما با نگاهی امیدوار به آینده ایستاده‌ایم. همه تلاش دشمنان و رسانه‌ها و امپراتوری رسانه‌ای آنان برای القای ناامیدی در نسل آینده ما ناکام مانده است.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند به جوانان منطقه اینگونه القا کنند که بدون آنها نمی‌توانند زندگی کنند، اما این انقلاب و 41 سال ایستادگی آن نشان داد آنچه می‌گویند عبس و پوچ است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد:‌ چه کسی جرأت می‌کرد به آمریکا و نیروهای آنها حمله کند. انقلاب اسلامی هیمنه و اقتدار پوشالی این ابرقدرت را در چشم جهانیان شکست و نشان داد نباید از این قدرت‌های پوشالی ترسید و هراس به دل راه داد.

وی عنوان کرد: آینده روشن و افق روشن در انتظار شما آینده‌سازان و جوانان این مرز و بوم است. راه، راه صحیح و روشن است و باید مقاومت کرد و ایستاد و به این وعده خدا اطمینان داشت که خدا باماست و وقتی خدا باماست از هیچ قدرتی ترس و هراسی به دل راه نمی‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روزهای آینده روزهای مهمی برای ملت ماست، گفت: ایام انتخابات را در پیش داریم
 عرصه‌ای مهمی که نشان و نماد مردم سالاری دینی در کشو است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه افزود:‌ طی 40 سال به عدد هر سال انتخابات در کشور برگزار شده و مردم در این عرصه حماسه‌ خلق کرده‌اند.

وی اظهار داشت: مردم رکن مستحکم انقلاب اسلامی هستند و ما در استانه انتخابات دیگر قرار داریم به یاری خدا این انتخابات هم با شکوه برگزار می‌شود.

عباسی گفت:‌ این انتخابات باید نماد انسجام ملت‌مان باشد به امید آینده بهتر و ساختن ایرانی آزاد آباد و پیشرفته دست به دست هم در این انتخابات هم شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها