فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

خون سردار سلیمانی باعث وحدت دوچندان ملت ایران شده است

امیر حمزه بیدادی گفت: خون سردار سلیمانی باعث وحدت دوچندان ملت ایران شده است. امروزه بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکدلی نیاز داریم. خدا را شاکریم که امروزه وحدت نیروهای مسلح نیز در بهترین شرایط قرار دارد.
کد خبر: ۳۸۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 11February 2020

خون سردار سلیمانی باعث وحدت دوچندان ملت ایران شده است

امیر سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه نیروی زمینی جنوب غرب ارتش در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: خون سردار سلیمانی باعث وحدت دوچندان ملت ایران شده است.

وی افزود: امروزه بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکدلی نیاز داریم. خدا را شاکریم که امروزه وحدت نیروهای مسلح در بهترین شرایط قرار دارد و همه دوش به دوش هم آماده مبارزه و مقابله با هر گونه تهدید هستیم.

امیر بیدادی حضور حماسی مردم اهواز را همچون همیشه بی نظیر خواند و گفت: مردم ما بصیرترین ملت دنیا هستند و هر وقت احساس کنند که دشمن در حال نفوذ است به فرامین رهبرشان لبیک می گویند و در صحنه حاضر می شوند.

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی جنوب غرب ارتش تاکید کرد: ارتش ولایی و مقتدر کشور بیش از هر زمان دیگری آماده مقابله با هر گونه تهدید است و در این راستا از هیچ اقدامی که باعث امنیت و اقتدار بیشتر کشور شود، فروگذار نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها