فرماندار جویبار:

حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کند

«سیدعلی اسد» گفت: انتخابات دوم اسفند آزمون بزرگی است که با حضور حداکثری ملت همیشه در صحنه، فتنه‌گری‌های دشمنان خنثی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ - 11February 2020

انتخابات دوم اسفند توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدعلی اسد» فرماندار جویبار امروز در جمع راهپیمایان شهر کوهی‌خیل اظهار داشت: دو آزمون بزرگ در پیش داریم که یکی از آنها راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که مردم ولایتمدار شهر کوهی‌خیل همچون سال‌های گذشته سربلند بیرون آمدند و ثابت کردند که همواره در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند ماند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک دینی و مردمی است، اظهار کرد: همین مردم بودند که زیر نظر یک ولی‌فقیه یعنی امام خمینی (ره) با یک هدف‌گذاری مطلوب انقلاب را به پیروزی برسانند.

فرماندار جویبار با اشاره اینکه در شرایط سخت اقتصادی حضور مردم در صحنه و در کنار انقلاب و رهبری بودن تحسین برانگیز و قابل تقدیر است به آزمون دوم در اسفند سال جاری اشاره و عنوان کرد: انتخابات دوم اسفند آزمون بزرگی است که با حضور حداکثری توطئه‌ها  فتنه‌گری‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس، چهار سال سرنوشت‌ساز را رقم خواهد زد، گفت: باید با حضور گرم و با انتخاب درست یک مجلس انقلابی و آمیخته از عقل و منطق و دینداری که آنچه نیاز اقتدار و رفع مشکلات مردم است تشکیل شود.

فرماندار جویبار تصریح کرد: وظیفه ما برگزاری یک انتخابات سالم و رعایت امانتداری است و حق انتخاب با مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار