معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمن از حضور مردم می‌ترسد و این صحنه‌های حماسی را سانسور رسانه‌ای می‌کند

سعید رسولی گفت: اگر دشمن از حضور مردم نمی‌ترسد چرا این صحنه‌های حماسی را سانسور رسانه‌ای می‌کند و نمی‌گذارد که دنیا به عظمت مردمی بودن انقلاب پی ببرند.
کد خبر: ۳۸۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ - 11February 2020

دشمن از حضور مردم می ترسد و این صحنه های حماسی را سانسور رسانه ای می کند

«سعید رسولی» معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز اظهار داشت: حضور امروز مردم در راهپیمایی امسال پرشورتر از سال‌های قبل بوده و یکی از دلایل آن را می‌توان همزمانی این روز با اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

وی افزود: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان قهرمان که همیشه بوی ایثار و شهادت می دهد با تجلی حضور پرشور و حماسی خود، بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دشمنان به واسطه این حضور پررنگ ناامیدتر از همیشه هستند، گفت: اگر دشمن از حضور مردم نمی‌ترسد چرا این صحنه‌های حماسی را سانسور رسانه‌ای می‌کند و نمی‌گذارد که دنیا به عظمت مردمی بودن انقلاب پی ببرند.

رسولی خاطرنشان کرد: در این روز و در جشن انقلاب یاد و خاطره شهدای عزیزمان که امنیت و عزت امروز ما مدیون آنهاست را گرامی می‌داریم و با خودمان عهد و پیمان دوباره می‌بندیم که از مسیر خون شهداء خارج نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار