رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه امنیت ملی کشور است

الیاس حضرتی گفت: نقش مردم و شکل مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی در انتخابات تجلی پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ - 12February 2020

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه امنیت ملی کشور استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: انتخابات یکی از مقوله‌های مهم و از اصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی است‌. نقش مردم و شکل مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی در انتخابات تجلی پیدا می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار کرد: از اول انقلاب تاکنون آنچه که ما را نسبت به نظام قبلی و نظام‌ها و دولت‌های منطقه ممتاز کرده است، برگزاری انتخابات است و مردم ما نیز این امر را به خوبی درک کرده‌اند. مردم باید از این حق مهم و اساسی که انقلاب به عنوان دستاورد به آن‌ها داده حداکثر استفاده را کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در سخت‌ترین شرایط و در زمان جنگ هیچ‌گاه یک روز انتخابات به عقب نیفتاد و همیشه با مشارکت بالای مردم برگزار شده است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جزء اساس کار و به عنوان پشتوانه امنیت ملی کشور است. مردم باید تصویری قوی از مشارکت خود را به دنیا مخابره کنند و این، امنیت کشور را تامین می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: آنچه که می‌تواند مشارکت مردم را در انتخابات تقویت کند رقابت است که در افراد انگیزه ایجاد می‌کند تا به پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. برای داشتن انتخابات رقابتی باید به همه جریان‌ها و تفکرات موجود نظام و تمام کسانی که دلشان برای تمامیت ارضی و اصل انقلاب می‌تپد میدان داده شود تا قوی‌ترین نیروها باهم رقابت کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار