قدردانی مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از خانواده‌های معظم شهدا، جامعه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان که خالصانه و البته مجهز به سلاح تدبیر در حماسه ماندگار 22 بهمن در شهرها و روستاهای خوزستان حضور یافتند، تشکر کرد.
کد خبر: ۳۸۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 12February 2020

تقدیر مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: بار دیگر دشمنان قسم‌خورده انقلاب فهمیدند که با ملت شهیدپرور ایران اسلامی نمی‌شود با زبان زور، تحریم و نیرنگ مذاکره کرد.

وی افزود: ملت ایران و خوزستان قهرمان و اهواز همیشه در صحنه دیروز همچون صدها مناسبت دیگر تمام گزینه‌هایشان را راهی خیابان‌ها کردند تا استکبار بداند و بلکه بفهمد که گزینه‌های واقعی وجود مردم در صحنه‌ها هستند نه تبصره‌ها و مفادهای کاغذی که هیچ اساس و اصولی ندارند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به صورت ویژه از خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، جانبازان سلحشور، آزادگان و خادمین حوزه دفاع مقدس که خالصانه و البته مجهز به سلاح تدبیر در حماسه ماندگار 22 بهمن در شهرها و روستاهای خوزستان حضور یافتند تشکر کرد و گفت: مادامی که فرهنگ ناب و حسینی دفاع مقدس در آسمان و جغرافیای ایران اسلامی ساری و جاری است، هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند قدمی خطا بر دارد.

یوسفی از رسانه‌های انقلابی خوزستان به خصوص صداوسیمای مرکز خوزستان بابت انعکاس و انتشار حماسه ماندگار مردم نیز تقدیر کرد و متذکر شد: همان قدر که امپراطوری رسانه‌ای غرب، حضور مردم ایران را سانسور می‌کند، رسانه‌های انقلابی ما باید این همایش و نمایش ملی و تاریخی را بین‌المللی کنند تا همچون جنگ سخت در جنگ نرم هم پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار