بهزاد نیلوفری:

دشمن درپی طلاق عاطفی مردم و حاکمیت است

یک کارشناس مسائل رسانه، تصریح کرد: تحریم‌ها مردم ایران را هدف قرار داده است و هدف دشمن از این موضوع این است که مردم بر اثر فشار‌ها به تدریج از نظام سیاسی حاکم در کشور «طلاق عاطفی» بگیرند.
کد خبر: ۳۸۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 12February 2020

دشمن درپی طلاق عاطفی مردم و حاکمیت استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «بهزاد نیلوفری» با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز سه شنبه علی‌رغم سرمای شدید هوا  اظهار داشت: این حضور باشکوه یعنی «وحدت» و این مقوله‌ای است که باید آن را در کشور حفظ کنیم.

وی با اعتقاد بر اینکه بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، میزان وحدت در در بین اقشار مختلف جامعه افزایش پیدا کرده است و حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن یکی دیگر از تبلور‌های این موضوع بوده است، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تایید دیگری بر اندیشه‌های متعالی امام خمینی «ره» و اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

وی ابراز امیدواری کرد که این وحدت و یکدلی در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز از سوی مردم به نمایش گذاشته شود. این کارشناس مسائل رسانه با اشاره به نحوه انعکاس حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های بیگانه و استفاده آن‌ها از انواع تکنیک‌های خبری در این زمینه تصریح کرد: قطعاً رسانه‌های داخل کشور و جریان مقاومت که تلاش دارند تا واقعیت جامعه و منطقه را به مردم منعکس کنند باید به علوم نوین در این زمینه مجهز باشند و از آشنایی کامل برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه صداقت در اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها باعث می‌شود که مردم اعتماد بیشتری به رسانه‌ها داشته باشند، افزود: وقتی رسانه‌های داخلی در این مسیر حرکت کنند و به جریان دقیق اطلاع رسانی که همراه با صداقت و بیان واقعیت‌ها است، توجه داشته باشند، مردم کمتر به سمت رسانه‌های بیگانه سوق پیدا می‌کنند.

نیلوفری با اشاره به تحریم‌های آمریکا و همپیمانانش علیه ایران عنوان کرد: کسانی که اقدام به اعمال این تحریم‌ها کرده‌اند در واقع تلاش کرده اند که یک دیوار دور ملت ایران و دنیا بکشند، ولی در این زمینه موفق نشده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از این تحریم‌ها «مردم» هستند، در بیان دلیل این موضوع گفت: چرا که مردم بیشتر متوجه آثار این تحریم‌ها می‌شوند و در واقع دشمنان می‌خواهند در اثر فشار تحریم‌ها، مردم ناامید و بی تفاوت شوند به نحوی که از نظام سیاسی طلاق عاطفی بگیرند که این خود تبعات بدی را از جمله خروج سرمایه از کشور، افزایش میل به مهاجرت در بین مردم به خصوص نخبگان و ناامیدی از آینده را به همراه دارد.

نیلوفری تاکید کرد: هدف تمام این تحریم‌ها این است که ذهن ملت ایران را در مرحله اول دچار فروپاشی ذهنی و در مرحله بعد فروپاشی عینی کنند. وی تصریح کرد: در واقع آن‌ها می‌خواهند صبر مردم را به انتها برسانند و انسجام موجود در کشور را بشکنند.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار