با صدور پیامی؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتحال آیت الله «طبرسی» را تسلیت گفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی ارتحال آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ - 12February 2020

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتحال آیت الله «طبرسی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم فقید، مرحوم آیت الله «نورالله طبرسی» پس از دوره تحمل بیماری موجب تأثر و تأسف گردید.

آن مرحوم که بیش از یک دهه نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه شهر ساری را عهده‌دار بود، نقشی اثرگذار در مبارزات علیه رژیم پهلوی ایفا کرد و در سال‌های پس از انقلاب هم همواره در راستای تحقق اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی گام‌های موثر برداشت.

اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم فرهنگ دوست و متدین استان مازندران و خانواده آن فقیه فقید صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای آن مرحوم مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار