دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضور در مراسم چهلم شهید «سلیمانی»

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی بیانیه ای از عموم مردم استان خراسان شمالی، جهت شرکت در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید حاج «قاسم سلیمانی» و سایر شهدای عزیز مقاومت دعوت کرد.
کد خبر: ۳۸۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ - 13February 2020

تصاویر/دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی جهت حضور در مراسم چهلم شهید «سلیمانی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی بیانیه ای از عموم مردم غیور و شهیدپرور استان خراسان شمالی، جهت شرکت در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار دلها؛ سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و سایر شهدای عزیز مقاومت دعوت به عمل آورد.

این مراسم در روز پنجشنبه 24 بهمن همزمان با نماز مغرب و عشاء در جوار امام‌زاده سیدعباس (ع) و شهدای والامقام واقع در شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

متن بیانیه به این شرح است:

«شهادت رمز جاودانگی است برای آنان که با خدا معامله کردند، "ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم..." و عزت ابدی برای کسانی است که دل در گرو رب الارباب داشته و عزیزترین موهبت حق را خالصانه و بی ریا در طبق اخلاص هدیه می کنند و او خود خونبهای این معامله پرسود است، و اوست که جانها و دلها را متوجه تو خواهد کرد؛ و عشق و محبتت را در دلها می نشاند.

می رویم در روزهایی که عطر عزت، جوشش و خروش در جای جای میهن به مشام می رسد و بانگ رسای الله اکبر دلدادگان سردار به گوش؛ شکوه معنوی دیگری را به یاد و نام سردار جاودانه سپاه اسلام، در پاسداشت اربعین شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت و همرزمان عزیزش در جوار ملکوتی شهدای گلگون کفن و یادمان آلاله های شهرمان رقم بزنیم.

در همین راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن قدردانی از حضور ارزشمند و کم نظیر مردم مومن و خداجوی باب الرضا-گنجنیه معرفتها در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که حماسه مثال زدنی و باشکوهی را رقم زدند، از آحاد مردم علی الخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت می‌شود تا با حضور معنوی خود در مراسم پاسداشت اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و سایر شهدای عزیز مقاومت که پنجشنبه 24 بهمن همزمان با نماز مغرب و عشاء در جوار امام زاده سیدعباس (ع) بجنورد برگزار خواهد شد؛ شرکت کنند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار