سردار اسدی:

گام دوم انقلاب اسلامی سخت‌تر از گام نخست است

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در گام نخست انقلاب اسلامی به برکت خون شهید مطهری‌ها، بهشتی‌ها و شهدای محراب توانستیم 40 سال در مقابل همه دنیای استکبار بایستیم، گفت: گام دوم انقلاب سخت‌تر از گام نخست است.
کد خبر: ۳۸۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 13February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «محمدجعفر اسدی» فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی و یادواره 700 شهید شهرستان بویراحمد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بیش از 40 سال است که تمام قد در مقابل همه دنیای استکبار ایستاده است.

وی افزود: در گام نخست انقلاب اسلامی به برکت خون شهید مطهری‌ها، بهشتی‌ها و شهدای محراب توانستیم 40 سال در مقابل همه دنیای استکبار بایستیم.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: گام دوم انقلاب اسلامی سخت‌تر از گام نخست است.

اسدی با بیان اینکه رشد و ارتقای ما انسان‌ها در سختی‌ها صورت می‌گیرد، گفت: این انقلاب باید در سختی رشد کند و این سختی را هم به طور قطع پشت سر خواهیم گذاشت.

وی عنوان کرد: برخی می‌گویند سوریه، فلسطین و عراق به ما چه ربطی دارد اما باید بدانند که هر جا مظلومی باشد این مردم جوانمرد و قهرمان به کمک آنها می‌روند و هر جا ظالمی باشد مقابل آنها می‌ایستند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: امروز در این کره خاکی ظالم‌تر از آمریکا و اسرائیل و انگلیس وجود ندارد و می‌بینید که گاو شیرده آنها با مردم مظلوم یمن چه می‌کند.

اسدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی کم‌نظیر بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فرمودند که این از اخلاص سردار سلیمانی بود، یعنی اینکه حاج قاسم مخلصانه سربازی کرد و مزدش را هم گرفت.

وی اضافه کرد: مردم قهرمان کشور ما وعده کردند که سیلی جانانه بزنند و به این تلنگری که زده شد قانع نبوده و منتظر هستند که خون شهید سلیمانی به ثمر بنشیند و آمریکا دمش را برای دوش گذاشته و از منطقه فرار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها