یادواره سردار شهید سرلشکر باکری و 109 شهید عملیات بدر استان اردبیل

یادواره فرمانده لشگر 109 شهید عملیات بدر امروز در محل نمایشگاه بدر در شورابیل گرامی داشته شد.
کد خبر: ۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱ - 28September 2013

یادواره سردار شهید سرلشکر باکری و 109 شهید عملیات بدر استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این آئین گفت: امروز به پشتوانه قدرت موشکی و دفاعی کشورمان ، 150 هزار نیروی آمریکایی در نقاط مختلف مرزی کشور در تیررس نیروهای مسلح ایران هستند.


سردار بابازاده در یادواره 109 شهید استان اردبیل در عملیات بزرگ بدر، افزود: با بهره گیری از این دستاوردها تمامی حرکات دشمن در مرزهای اطراف ایران تیزبینانه رصد می شود.


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان ، موفقیت های دیپلماسی فعلی در عرصه جهانی را مدیون رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس قدرت و صلابت نظام اسلامی را به دنیا اثبات کردند.


وی همچنین شرایط سخت و مظلومیت های رزمندگان در عملیات بدر را یادآور شد و افزود: برگزاری برنامه های دفاع مقدس حرکتی است که تنها گوشه ای از قابلیت های فرزندان ملت در دفاع مقدس را به ملت ایران و جهانیان نشان می دهد، بنابراین اعتقاد داریم که فرهنگ شهادت و تکریم از ایثارگران باید مستمر ادامه داشته باشد.


در این آئین که اقشار مختلف مردم،خانواده معظم شهدا ،یگانهای نظامی و انتظامی و مسئولان استانی حضور داشتند، در رثای شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس مدیحه سرائی شد و تعدادی از یاران بازمانده از قافله شهدا، خاطراتی از رشادتهای رزمندگان لشکر عاشورا به ویژه فرمانده سرافراز این لشگر شهید مهدی باکری را بیان کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار