سردار قاآنی:

شهید سپهبد سلیمانی قهرمان بی‌بدیل جبهه مقاومت بود

فرمانده نیروی‌ قدس سپاه گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که حاضر می‌شد با موفقیت از آن خارج می‌شد.
کد خبر: ۳۸۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ - 13February 2020

شهید سلیمانی قهرمان بی‌بدیل جبهه مقاومت بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی‌قدس سپاه در مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که شامگاه پنج شنبه ۲۴ بهمن‌ در مصلی امام‌خمینی برگزار شد، اظهار داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که انقلاب اسلامی اقتضا می کرد، مردانه حاضر شده و با موفقیت از میدان خارج می‌شد.

وی با اشاره به اینکه ابعاد شخصیت این انسان ارزشمند به دلیل اخلاصی که داشت، کمتر شناخته شده است، افزود: امشب اگرچه برای بنده خیلی سخت بود تا وصیتنامه ایشان را بخوانم، اما چون خانواده محترم این شهید عالی مقام فرمودند، از باب عرض ارادت و ادب وظیفه خود دانستم که این دستور آنها را اجرا و در محضر مردم قهرمان و قدرشناس وصیتنامه این شهید عالی مقام را قرائت کنم.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: شهید حاج قاسم‌سلیمانی وقتی قلمش بر روی کاغذ می رفت نیز با اخلاص بود لذا نوشته های او کلماتی از موفقیت در نوشتن را به خوبی نشان می دهد.

در ادامه وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی توسط سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه قرائت شد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار