نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

شهید «سلیمانی» درس بزرگ استقامت را به همه آموخت

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شهید حاج «قاسم سلیمانی» محور مقاومت را پایه‌گذاری کرد و درس بزرگ استقامت را به همه آموخت.
کد خبر: ۳۸۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ - 14February 2020

شهید «سلیمانی» درس بزرگ استقامت را به همه آموختبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» که در محل امامزاده سید عباس (ع) شهرستان بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب‌های بسیاری در کشورهای مختلف اتفاق افتاد، ولی هر کدام به دلایلی از بین رفت و تنها انقلاب اسلامی ایران است که با وجود تمام موانع و مشکلات، با صلابت و ماندگار به راه خود ادامه می‌دهد.

وی باورمندی، هدفمندی و پایبندی را سه عنصر توحیدی برای انسان‌ها نام برد و گفت: این سه عنصر در وجود سردار بزرگ حاج «قاسم سلیمانی» موج می‌زد و هر کسی که می‌خواهد در پرتو مکتب والای این شهید بزرگوار باشد، باید دارای هدفی مقدس و متعالی، ایمان و باوری درست به هدف و استقامت در راه این هدف باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود، بلکه جنبه بین‌المللی هم داشت و با شهادتش تمام کسانی را که نامش را شنیده بودند، داغ‌دار کرد.

یعقوبی شهید حاج «قاسم سلیمانی» را سیدالشهدای مقاومت خواند و افزود: این شهید بزرگوار، محور مقاومت را پایه‌گذاری کرد و درس بزرگ استقامت را به همه آموخت.

وی تأکید کرد: شهید حاج «قاسم سلیمانی» هر روز در دنیا بیشتر شناخته می‌شود؛ چرا که اگر کسی برای خدا جهاد کند، خداوند نیز او را بزرگ و عزیز می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار