سرلشکر صفوی:

شهید «سلیمانی» محصول حکومت اسلامی بود

رئیس هیات امنای مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: ما باید شاکر باشیم که در زمان پیروزی اسلام و تشکیل حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم؛ حکومتی که شهید سلیمانی محصول آن است.
کد خبر: ۳۸۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 14February 2020

شهید «سلیمانی» محصول حکومت اسلامی بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، هفدهمین نشست مجمع خیریه امدادگران عاشورا با حضور سرلشکر «صفوی» رئیس هیات امنای مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا، «حریرچی» قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار «هاشمی دانا» معاون اداری پشتیبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «فتحیان» مدیرعامل هیات امنای مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا و جمعی از خیرین این مؤسسه صبح امروز در ساختمان مرکزی امدادگران عاشورا برگزار شد.

سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» رئیس هیات امنای مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در این نشست با گرامی‌داشت یاد سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: ما باید شاکر باشیم در روزگاری زندگی می‌کنیم که شاهد پیروزی اسلام و برپایی حکومت اسلامی بودیم و سردار شهید سلیمانی محصول چنین حکومتی است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب همه اقشار و مذاهب بود، افزود: نقش این شهید بزرگوار در محدود کردن دست اشرار در شرق کشور غیر قابل کتمان است. او بعد از توفیق در این مرحله، راهی سوریه شد تا با اشرار بین‌المللی مبارزه کند.

رئیس هیات امنای مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: بندگی محض خدا و تعهد به مقام ولایت از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود؛ بنده‌ای که هیچ‌گاه جهاد فی سبیل الله را ترک نکرد.

سرلشکر صفوی در ادامه به تشریح برنامه‌های مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا پرداخت و عنوان کرد: برای ادامه برنامه این مؤسسه باید سه محور گسترش، تحصیل منابع و افزایش حامی و توسعه خدمات به مددجویان را در نظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: حامیانی که ما با آن‌ها همکاری داریم، شامل متخصصانی هستند که با همه وجود به بیماران خدمت می‌کنند. همچنین شرکت‌های تولید دارو نیز در حد امکان خدماتی را ارائه می‌کنند.

رئیس هیات امنای مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا بیان کرد: در همه عملیات‌ها در طول دفاع مقدس نصرت الهی را شاهد بودیم که این نصرت و توفیق خداوندی را در این مؤسسه نیز شاهد هستیم؛ اما به اقدام و همکاری مردم نیز نیاز داریم.

سرلشکر صفوی در پایان تصریح کرد: دولت نمی‌تواند در همه کار‌ها ورود کند؛ لذا همه ما باید دست در دست هم دهیم تا مددجویان این مؤسسه را حمایت کنیم.

سردار «نصرالله فتحیان» مدیرعامل هیات امنای مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در ادامه این نشست در سخنان کوتاهی در خصوص نقش شهید سلیمانی در حمایت از مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی از حامیان جدی این مؤسسه و همواره مشوق اعضای آن بود.

وی افزود: همه لحظات عمر شهید سلیمانی برای مؤسسه، با خیر و برکت بود و ایشان در همه حال بر دستگیری از محرومان تأکید داشت.

مدیرعامل هیات امنای مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا با بیان اینکه جای خالی این شهید عزیز را به سختی می‌توان تحمل کرد. گفت: شهید سلیمانی عضو هیئت امنا و رئیس خیریه امدادگران عاشورا در کرمان شد و تا آخرین روزهای منتهی به شهادت، با ما همکاری داشت.

در حاشیه این مراسم از خیرین و مؤسساتی که مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا را مورد حمایت قرار دادند، قدردانی به عمل آمد که بر این اساس، از شهلا لاجوردی مدیر موسسه «دهش‌پو»، مهنوش مبینی مدیر موسسه «مهرانه»، محمد ترکمانی مدیر اجرایی «ستاد فرمان امام خمینی»، سعیده قدس از موسسه «محک»، شراره سیفی پزشک متخصص، لاله اعتصامی، سودابه رئیسی‌فرد، نرگس ایمانی، فاطمه حاجی‌هادی، فاطمه ملک‌الدین، توران درخشنده و فرخنده گنج‌جو قدردانی شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار