نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور در انتخابات امنیت و عزت ایران اسلامی را تضمین می‌کند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» انتخابات را نماد ملی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: حضور در انتخابات امنیت و عزت ایران اسلامی را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۳۸۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 14February 2020

حضور در انتخابات امنیت و عزت ایران اسلامی را تضمین می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری با تبریک روز زن و مادر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و اربعین سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه امام بارها در خصوص نقش زن و مادر در تمامی لحظه و خصوصا در انقلاب جمهوری اسلامی تاکید داشته اند، افزود: امام در عین اینکه به روز بود از اصل عقب ننشست و فتوای قتل سلمان رشدی را صادر کرد.

محمدی لائینی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله طبرسی افزود: جمهوری اسلامی متحجر و در مقابل پدیده‌های نو به نو بی‌تفاوت نیست ولی به اصول خود پایبند و با مرزبندی با دشمنان خود بسیار حساس است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما نباید فقط نگاهمان به امروز باشد و باید اصول خودمان را در نظر بگیریم انتخابات و جمهوری اسلامی را از اصول برشمرد و عنوان کرد: امروز دنیا زبان دمکراسی و مردم سالاری را می‌فهمد؛ پس ما باید این دمکراسی و مردم سالاری را بر پایه دین و اسلام در نظر بگیریم و از صفر تا صد از شورا تا سطح بالاتر با واسطه یا بی‌واسطه توسط مردم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات نمونه ای از جمع ارزش‌ها و مقتضیات امروزی است، گفت: تبلیغات انتخابات شروغ شده و من از طرفداران و خود نامزدها تقاضا دارم ضمن رعایت اخلاق بر مبنای واقعیت تبلیغ کنند.

امام جمعه ساری ادامه داد: حسن انتخاب و انتخاب داشته باشیم و لایق‌ها را شناسایی بکنیم و باید دنبال شایسته‌ترین باشیم.

این مسئول با عنوان اینکه همه مواظبت بکنیم که فتنه ای جدید توسط دشمن ایجاد نشود، گفت: ان شاء لله با هوشیاری این حرکات را از بین ببریم و نباید شورای نگهبان را زیر سئوال ببریم.

وی انتخابات را نماد ملی جمهوری اسلامی برشمرد و با بیان اینکه تمام مسئولین از همین انتخابات بالا آمدند و انتخاب شده‌اند، گفت: البته ضعف‌هایی در انتخابات وجود دارد ولی حداقلی است.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات امنیت و عزت ملی را بالا می‌برد، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی به دنبال امنیت و عزت ایران اسلامی است در انتخابات حضور پیدا کند؛ البته امنیت به نیروهای مسلح و تجهیزات آن نیز بستگی دارد.

وی با تقدیر از وزارت بهداشت که ویروس را در پشت مرزها نگه داشته است، گفت: سردار سلمیانی و همرزمانشان هم ویروس داعشی‌ها را در آن سمت مرز کنترل کردند و نگذاشتند وارد ایران اسلامی شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما باید در همه حوزه‌ها قوی شویم، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند باید قوی شویم تا جنگ صورت نگیرد و تهدیدات دشمن تمام بشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها