یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق:

تشکیل جبهه معتقد به ولایت فقیه در جهان/ شهید «سلیمانی» متعلق به جهان اسلام است

حجت‌الاسلام «سید هاشم الحیدری» با بیان اینکه حکومت اسلامی ایران به جبهه بزرگ در میان امت اسلامی تبدیل شده است، گفت: یک جبهه معتقد به ولایت فقیه در جهان شکل گرفته است.
کد خبر: ۳۸۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 14February 2020

تشکیل جبهه معتقد به ولایت فقیه در جهان / «سلیمانی» متعلق به جهان اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید هاشم الحیدری» یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق پیش از ظهر امروز در مراسم اربعین سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» که با حضور پرشور مردم ولایتمدار مازندران در مصلی ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و دهه فجر اظهار داشت: حضرت امام (ره) حرکت انقلابی خود را از سال ۱۳۴۲ به تنهایی آغاز و با یک فریاد علیه رژیم شاه، جریان را به نهضت و حرکت مردمی تبدیل کرد که این نهضت به یک حاکمیت و حکومت اسلامی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی ایران به جبهه بزرگ در میان امت اسلامی تبدیل شده است، ادامه داد: امام راحل با معرفت، شجاعت و فقاهت اکنون به یک جبهه از کشمیر تا نیجریه تبدیل شده است و یک جبهه معتقد به ولایت فقیه در جهان شکل گرفته است.

الحیدری نظام اسلامی را یک نظام قوی دانست که نشانه قدرت آن حضور در جهان و بین مسلمانان و آزادگان است.

وی افزود: من مخالف این نظر هستم که اقتصاد ایران ضعیف است؛ زیرا در هیچ کشوری این قدرت اقتصادی و صنعت با وجود تحریم‌های شدید وجود ندارد و به نظر من نظام اسلامی، قوی‌ترین و مهمترین نظام در منطقه، غرب آسیا، خاورمیانه و جهان اسلام است.

این رهبر مقاومت اسلامی عراق با اشاره به اینکه امنیت موجود در ایران اسلامی یک موهبت و نعمت به شمار می‌رود، گفت: اکنون ایرانی‌ها بدون حضور و مزاحمت داعش، طالبان، ارتش آمریکا و غیره زندگی می‌کنند؛ زیرا وقتی داعش وارد شهر و منطقه‌ای می‌شود، دیگر امنیت و ناموس باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: امنیت موجود در ایران مرهون تلاش‌های حاج قاسم و ابومهدی المهندس، حججی‌ها و غیره زیر پرچم ولایت و فقیه عادل و شجاع است.

الحیدری افزود: این فقیه عادل مقابل تمام جهان ایستاد و اراده اهل بیت(ع) و فقیه عادل سبب امنیت در کشور شده و ولی فقیه هم مدیر، مدبر، رهبر و ولی امر مسلمین است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، رهبر و ولی امر جهان اسلام و مسلمین است، تصریح کرد: عزت اسلام ناب به دلیل ولایت فقیه و شهدای مقاومت، سپاه، بسیج، حزب الله و انصارلله و غیره است.

این رهبر مقاومت اسلامی عراق با اشاره به اینکه شیخ زکزاکی در نیجریه به دلیل تبعیت از ولایت فقیه در زندان به سر می‌برد، گفت: وی ۴۱ سال پیش با حضرت امام راحل بیعت کرد و به نیجریه بازگشت و اکنون ۲۰ میلیون شیعه و انقلابی و مقلد مقام معظم رهبری در نیجریه وجود دارد.

وی با بیان اینکه جان سید حسن نصرالله به خاطر تبعیت از ولایت فقیه در خطر است، گفت: در حال حاضر در کشورهای دیگر امنیت وجود ندارد و امنیت موجود در ایران به دلیل ولایت و رهبری است.

الحیدری با تقدیر از تلاش مردم ایران در یاری رسانی به حضرت امام گفت: دفاع هشت ساله و تقدیم شهیدانی نظیر باکری‌ها، خرازی‌ها و همت‌ها سبب برقراری امنیت شد؛ زیرا دفاع مقدس هشت ساله کربلای دوران ما است و حاج قاسم، عماد مغنیه، شهید صدر، انصارلله و غیره پرورش‌یافتگان این نهضت هستند.

این رهبر مقاومت اسلامی عراق با بیان اینکه امنیت در برخی کشورهای اسلامی وجود ندارد، گفت: اگر نفت در کشورهای خلیج فارس تمام شود، آنان چیزی نخواهند داشت؛ ولی خون شهیدان و تلاش آنان سبب بالندگی ایران و برقراری امنیت این کشور شده است.

وی گفت: داعشی‌ها با ورود به سوریه و اشغال آن، جنایت‌های زیادی مرتکب شدند، اما به دلیل تصمیم ولی فقیه و مجاهدت شهدای مقاومت و سردار سلیمانی، حرم حضرت زینب (س) مصون ماند و حضرت زینب دوباره اسیر نشد.

این رهبر مقاومت اسلامی عراق با بیان اینکه اگر حاج قاسم نبود، امروز داعش در ایران و یا ساری حضور داشت، افزود: هدف داعش سامرا بوده است و با ورود حاج قاسم نقشه آنان برهم خورد؛ زیرا حاج قاسم مردم میدان نبرد بود و اهل میز و صندلی نبود و اکنون سامرا در امنیت قرار دارد.

الحیدری متذکر شد: این امنیت با گفت‌وگو و دموکراسی به دست نیامده است؛ بلکه با خون و جانفشانی حاصل شده و واجب است که همه مسلمانان عالم از نظام اسلامی دفاع کنند. اگر خدای‌ناکرده نظام اسلامی ساقط شود، چیزی از امنیت و ناموس باقی نخواهد ماند.

این رهبر جبهه مقاومت اسلامی عراق تصریح کرد: نظام اسلامی با درس و گفت‌وگو حاصل نشد، بلکه با جانفشانی‌ها و خون شهیدانی نظیر باکری‌ها و همت‌ها و مدافعان حرم ایجاد شده است.

وی گفت: شهدا در واقع مدافعان حریم اسلام بوده‌اند و روح و دست حاج قاسم در تمامی سرزمین‌های اسلامی نظیر یمن، لبنان، عراق و فلسطین نمایان بوده است.

این رهبر مقاومت اسلامی با بیان اینکه سلیمانی متعلق به همه جهان اسلام است، گفت: همه جبهه مقاومت خون‌خواه حاج قاسم هستند؛ زیرا ایشان فقط به ایران تعلق نداشت، بلکه مربوط به همه کشورهای اسلامی است.

الحیدری متذکر شد: حاج قاسم سلیمانی مرد خدا بود و تعصب اسلامی داشت، عاشق ولایت، جبهه مقاومت و شهیدان بوده است و این قدرت اسلام و نظام اسلامی به شمار می‌رود.

این رهبر مقاومت اسلامی عراق با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری با شناخت جبهه مقاومت و مردم عنوان کردند که نابودی و خروج آمریکا و اسرائیل از منطقه اجرا خواهد شد؛ زیرا زمان ما زمان «أینَ عمار» نیست و زیرا عمارها، ابومهدی‌ها و سلیمانی‌های زیادی وجود دارند.

وی گفت: زمان ما زمان احد و عاشورا نیست، ولی راه عاشورا ادامه دارد. زمان ما زمان تداوم راه حق و پیروزی است و زمان شکست نیست؛ بلکه زمان خمینی (ره) و خامنه ای است و شهادت حاج قاسم بشارتی برای پیروزی‌های بزرگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها