امام جمعه اهواز تأکید کرد؛

لزوم تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی

سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: در انتخابات پیش رو، مردم افرادی را انتخاب کنند که موجب تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۳۸۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ - 14February 2020

مردم افرادی را انتخاب کنند که موجب تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید «عبدالنبی موسوی فرد» امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه از ویژگی‌های نماینده مجلس انقلابی، جهادی و خدمتگزار بودن است، اظهار داشت: در انتخابات پیشِ رو، مردم افرادی را انتخاب کنند که موجب تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: افرادی که در انتخابات از سوی مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند، باید در راه خدمت شب و روز نشناسند، ناظر بر رفتار دولت و مسئولان باشند و بعد از مسائل فرهنگی اولویت اولشان مسائل اقتصادی و معیشت مردم باشد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: مردم به نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی آگاهی دارند و در انتخابات دوم اسفندماه با حضور و مشارکت حداکثری خود حماسه‌ای دیگر را می‌آفریدند.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه با اشاره به حماسه مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روحی تازه در کالبد انقلاب اسلامی دمیده شد و به رغم سختی‌ها و مشکلات، ملت ایران با صلابت و باطراوات حضور انقلابی و باشکوه خود را به جهانیان نشان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای زنان مسلمان و جهان است و باید سیره و شخصیت این بانوی گرانقدر اسلام را به جهانیان هرچه بیشتر معرفی کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، زنان در جامعه کشور ما دارای نقشی مهم و اثرگذار هستند و ما شاهد حضور موفق بانوان کشورمان در تمامی عرصه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها