امام جمعه اراک:

مردم باید امثال «سلیمانی»ها را به مجلس بفرستند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید مجلس امانت‌داران و صداقت‌پیشگان باشد، گفت: مردم باید امثال شهید «سلیمانی»ها را به مجلس بفرستند.
کد خبر: ۳۸۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ - 14February 2020

مردم سلیمانی های زنده را راهی مجلس کنندبه گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: طبق آیات و روایات معتقدیم در نبردهای نظامی چه بکشیم و چه به شهادت برسیم، پیروز واقعی صحنه نبرد ما هستیم؛ ولی دشمنان ما از درک این مطلب عاجزند.

وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید عزیز به راستی که عاقبت‌بخیر شد و ان‌شاءالله ما هم بتوانیم مانند ایشان عاقبت‌بخیر شویم.

دری نجف آبادی با بیان اینکه چنین شهادت‌هایی برای کشور ما و اسلام مایه افتخار است، تصریح کرد: گرچه به خاطر از دست دادن سردار سلیمانی، ناراحت و غمگینیم، ولی افتخار می‌کنیم که اسلام، امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مادران این سرزمین چنین سرداران رشیدی را در دامن خود تربیت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مایه افتخار است که نیروهای مسلح ما از سپاه و ارتش و بسیج گرفته تا نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) برای فداکاری در راه امام و شهیدان و آرمان‌های اسلام آمادگی کامل دارند و چیزی جز عشق به اسلام و اهل بیت (ع) در دل‌های خود ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تقدیر از پدرانی که با آوردن لقمه‌های حلال بر سر سفره‌هایشان، فرزندانی عاشق اسلام و انقلاب تربیت کرده‌اند، گفت: حفظ سنگرهای اسلام و اهل بیت (ع)، علم و معرفت و دانش، امنیت، مجلس و قوه قضائیه و... لیاقت می‌خواهد و باید طوری تربیت شده باشیم تا لیاقت حفظ چنین سنگرهایی را داشته باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: این روز را که مصادف با روز ولادت امام خمینی (ره) است به تمام مسلمانان تبریک می‌گوییم. حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه حسنه است و باید از منش ایشان تبعیت کنیم؛ چنانچه ائمه اطهار (ع) نیز از سیره ایشان تبعیت می‌کردند.

دری نجف آبادی در ادامه با تشکر از حضور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: آن روز بنده در زنجان بودم و توفیق نشد در کنار شما باشم که همین‌جا عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم همین حضور با عظمت، در پای صندوق‌های رای هم شکل بگیرد.

وی افزود: حضور پای صندوق‌های رای در استان مرکزی نباید کمتر از ۸۵ درصد باشد و مردم استان باید نمایندگانی را انتخاب کنند که آمریکایی‌ها از نتیجه آن خوابشان نبرد. در واقع نهایتا باید ۲۹۰ نماینده در کل کشور توسط مردم منتخب شوند تا به مردم خدمت کنند و مردم باید امثال «سلیمانی»ها را به مجلس بفرستند.

امام جمعه اراک با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه، تشریح کرد: به هر کیفیت بیش از هفت هزار نفر تأیید صلاحیت شدند تا در این انتخابات شرکت کنند. استان مرکزی هم ظرفیت بسیار خوبی دارد و از همه جناح‌ها در این انتخابات حضور دارند. امیدواریم با آگاهی همه‌جانبه، رعایت سلامت در تبلیغات انتخابات، رعایت ادب و اخلاق مجلسی اخلاق‌مدار و در خور نام مجلس شورای اسلامی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه مجلس ما باید مجلس امانت‌داران و صداقت‌پیشگان باشد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس که با ادای سوگند شرعی کار خود را آغاز می‌کنند، باید برای اقتدار و پیشرفت کشور و خدمت صادقانه به مردم، محرومان، نیازمندان و حادثه‌دیدگان، تلاشی بی وقفه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار