امام جمعه شادگان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد اقتدار نظام است

سید مجید شرفی گفت: ملت همیشه در صحنه بار دیگر با حضور خود در انتخابات سرنوشت خود را رقم زده و حماسه ای دیگر می‌آفرینند. حضور حداکثری مردم در انتخابات، بزرگ‌ترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 14February 2020

حضور حداکثری مردم در انتخابات بزرگ‌ترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید مجید شرفی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) این شهرستان برگزار شد، با قدردانی از حضور حماسی مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان شادگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر وحدت، همدلی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را با حضور خود به جهانیان اثبات کردند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات دوم اسفند امسال، افزود: ملت همیشه در صحنه بار دیگر با حضور خود در انتخابات، سرنوشت خود را رقم زده و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

خطیب نماز جمعه شادگان اضافه کرد: حضور حداکثری و برگزاری انتخابات شایسته، سالم و در شأن نظام بسیار اهمیت دارد و همه دست‌اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید برای دست‌یابی به این هدف تلاش کنند.

حجت الاسلام شرفی در پایان بابیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بزرگ‌ترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی است، گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار