حجت‌الاسلام قریشی تأکید کرد؛

کاندیداهای انتخاباتی از دادن وعده‌های دروغ به مردم خودداری کنند

امام جمعه ارومیه گفت: دادن وعده‌های دروغ و باطل، اسراف در هزینه‌های تبلیغاتی و تخریب همدیگر برای رسیدن به رای بیشتر، امور ناپسندی است که باید نامزدها از آن پرهیز کنند.
کد خبر: ۳۸۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ - 14February 2020

نامزدهای انتخاباتی از اسراف در هزینه‌های تبلیغاتی خودداری کنند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» امام جمعه ارومیه، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به اینکه انتخابات، مهمترین صحنه آزمون ملت ایران است، اطهار داشت: مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور در این صحنه، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و پیروز میدان خواهند شد.

وی افزود: مشارکت در این دوره از انتخابات بسیار مهم و حیاتی است و اگر در آن غفلت شود، در برابر خون شهدا جوابی نخواهیم داشت و انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است و نباید کسی در پی کسب قدرت مدنظر نامزدها باشد.

وی ادامه داد: دادن وعده‌های دروغ و باطل، اسراف در هزینه‌های تبلیغاتی و تخریب همدیگر برای رسیدن به رای بیشتر، امور ناپسندی است که باید نامزدها از آن پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه حضور ملت ایران و استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دشمن‌شکن بود، اضافه کرد: این حضور که پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند، شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم آذربایجان‌غربی در خیابان‌های پر از برف بسیار چشمگیر بود، اظهار کرد: ملت ولایی این استان با این اقدام، بصیرت، ثابت‌قدمی و دشمن‌شناسی خود را در مسیر انقلاب و ولایت به تصویر کشیدند.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جبهه مقاومت اتحاد بخشید، گفت: در داخل کشور با شهادت ایشان وحدت و انسجام ملی با حضور ۲۵ میلیونی ملت ایران در آیین بدرقه این شهید والامقام به نمایش درآمد.

وی اظهار داشت: خون سردار سلیمانی برکت‌های زیادی برای ایران اسلامی و جهان اسلام داشت و هیمنه آمریکا با موشک‌باران «عین الاسد» در عراق شکسته شد؛ به‌گونه‌ای‌ که در طول تاریخ این همه آمریکا ذلیل نشده بود.  

امام جمعه ارومیه با اشاره به قرائت وصیت‌نامه این شهید والامقام در مراسم چهلم ایشان، بیان کرد: همه ما وظیفه داریم به فرازهای این وصیت‌نامه به خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به حضور فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی در محضر رهبر انقلاب اسلامی در روزهای پایانی دهه فجر و یادآوری بیعت تاریخی همافران با امام راحل در روز ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، گفت: هرکس خدا ترس باشد، خداوند راه نجات را به او نشان می‌دهد همان‌طوری‌که بیعت نیروی هوایی با امام (ره) کمر رژیم را شکست و تمام حیله‌ها و دسیسه‌های آمریکا را به شکست منتهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار