نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران:

کشورهای اسلامی نیروهای آمریکایی را از منطقه اخراج کنند

«ناصر ابوشریف» با تأکید بر ضرورت ادامه راه شهدای مقاومت، گفت: از تمام کشورهای اسلامی می‌خواهم که نیروهای آمریکایی را از منطقه اخراج کنند.
کد خبر: ۳۸۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ - 14February 2020

کشورهای اسلامی نیروهای آمریکایی را از منطقه اخراج کنندبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، عصر امروز (جمعه) در چهارمین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و امنیت (فاتحین) که در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: همه ما روزی از این دنیا خواهیم رفت؛ اما چه‌بهتر که به مرحله بزرگ شهادت برسیم؛ بنابراین از خداوند متعال می‌خواهم که قدم‌های ما را محکم‌تر از همیشه کند تا راه شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم جهاد کرد و جنگید؛ پس باید راه او و تمام شهدا را ادامه دهیم.

ابوشریف با تأکید بر این‌که ایران قاعده اصلی اسلام در جهان است، گفت: درست در روزهایی که حکام اسلامی در برابر ظلم و ستم آمریکا و رژیم صهیونیستی سکوت کردند، جمهوری اسلامی ایران امید مسلمانان منطقه شد.

وی با بیان این‌که وحدت اسلامی عامل اصلی ایستادگی در برابر ظلم آمریکا و رژیم صهیونیستی است، بر ضرورت «مقاومت» تاکید و تصریح کرد: از تمام کشور‌های اسلامی می‌خواهم که از محور مقاومت حمایت کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تأکید بر این‌که باید راه شهدای مقاومت را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: از تمام کشورهای اسلامی می‌خواهم که نیروهای آمریکایی را از منطقه اخراج کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها