جانشین سپاه ثارالله کرمان:

دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به سپاه و بسیج است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: خدشه‌دار کردن بسیج و سپاه جزو برنامه‌های دشمن است و برخی افراد ناآگاه در کشور نیز مروج این تفکر هستند.
کد خبر: ۳۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ - 13January 2015

دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به سپاه و بسیج است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار محمد مطهری  روز گذشته در همایش استانی مسئولان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی در محل دفتر امام جمعه کرمان اظهار داشت: بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه به عنوان مربیان و استادان حلقههای صالحین بسیج حضوری فعال دارند، افزود: بسیج پرچمدارهیچ جناحی نیست، بسیج با علما و روحانیت ارتباط دارد و در مقابل مخالفان نظام هر کس از هر جناحی باشد، میایستد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، مرزهای مشخص شده ارزشها است و دشمن نیز از این امر هراس دارد. بر این اساس ضربهوارد کردن و خدشهدار کردن بسیج و سپاه جزو برنامههای دشمن است و برخی افراد ناآگاه در کشور نیز مروج این تفکر هستند.

وی ادامه داد: نقش دو گروه روحانیت و پاسداران در انقلاب پررنگتر است و دشمن در راستای از بین بردن این دو گروه تلاش میکند.

استاندار کرمان: انقلاب اسلامی؛ بر پایه دین شکل گرفت

علیرضا رزمحسینی نیز در این آئین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در مقطعی از تاریخ طلوع کرد که هیچکس گمان نمیکرد، انقلابی مردمی صورت گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه دین و حضور مردم شکل گرفت و حکومت پهلوی را با همه امکانات و قدرتهایی که داشت، فرو ریخت.

استاندار کرمان تصریح کرد: دهه فجر تنها برگزاری مراسم نیست، بلکه باید اقدامات و خدمات انقلاب را به اقصی نقاط کشور و دنیا اعلام کنیم.

رزمحسینی گفت: اگر مردم در صحنه باشند، همه مشکلات را میتوانیم رفع کنیم، اما باید به این مسئله باور داشت و ارتباط با مردم را محکم کنیم.

وی مطرح کرد: از ظرفیت بسیج مردمی در همه قشرها بدون سیاسی بودن استفاده کنیم، اجازه ندهیم نقش امامان جمعه و جماعت در جناحها تعریف شود، نقش این قشر در توسعه غیرقابل انکار است.

استاندار کرمان افزود: انقلاب اسلامی ایران نظام نوینی را به دنیا ارائه داد، اما  نتوانستیم آن گونه که شایسته است، اطلاعرسانی خدمات را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: 14 سال ابتدای انقلاب اسلامی درگیر ترورهای منافقان، جنگ تحمیلی و ساخت و سازها بعد از جنگ بودیم و از آن به بعد توانستیم به موفقیتهایی دست یابیم.

رزمحسینی با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج مردمی ادامه داد: همان طور که درزمان جنگ، روحانیت و فرماندهان ما برای حضور جوانان در دفاع از کشور تبلیغ میکردند، اکنون باید برای توسعه گام بردارند و نیاز کنونی استان ما آبادانی و توسعه است.

استاندار کرمان بیان کرد: هدف از گرامیداشت ایامالله دهه فجر، بیان محتوایی برای نسل جوان و درک بیشتر افتخارات و دستاوردهای انقلاب و نظام است.

وی گفت: وحدت میان شیعه و سنی با توسعه و اقتصاد به وجود میآید، نه با اختلافافکنی، باید به مردم باور کنیم و آن را پشتیبان واقعی خود بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار