سنایی راد:

وصیت‌نامه سردار سلیمانی شامل طیف‌های سیاسی جهادی بود

سردار «رسول سنایی راد» گفت: وصیت‌نامه شهید سلیمانی یک وصیت‌نامه سیاسی و جهادی است که طیف متنوعی از موضوعات را در بر می‌گیرد.
کد خبر: ۳۸۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 15February 2020

وصیت‌نامه سردار سلیمانی شامل طیف‌های سیاسی جهادی بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا سردار «رسول سنایی راد»، با بیان این که سپهبد سلیمانی در این وصیت‌نامه بر اهمیت حفظ جایگاه ایران و اسلام تاکید کرده است، اظهار داشت: ایشان در این وصیت‌نامه خطاب به مردم و مسوولان بر اهمیت حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکیدات فراوانی کرده است.

وی با اشاره به بخش‌های دیگری از وصیت‌نامه شهید سلیمانی تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده در کشور، ایشان جز چند نفر اول محبوب در بین مردم کشور بودند، ولی علی رغم این محبوبیت هیچگاه برای حضور در عرصه رقابت‌های داخلی تلاشی نکردند و نگاه فراجناحی ایشان باعث می‌شد که محدودیتی برایشان جهت نگرش به مسائل سیاسی کشور وجود نداشته باشد.

سنایی راد با تاکید بر نگاه فراجناحی شهید سلیمانی تاکید کرد: ایشان همواره تلاش می‌کردند به نمایندگی از مردم و فراتر از قطب بندی‌های جناحی عمل کنند و توصیه‌هایی که ایشان در وصیتنامه شان به مسئولان ارائه کرده اند، می‌تواند ملاک و معیاری برای مردم جهت انتخاب مسوولان قرار بگیرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: ایشان همچنین در این وصیت‌نامه بر حمایت از نیرو‌های مسلح، ملت‌های مظلوم منطقه و ایستادگی در برابر استکبار و زورگویان تاکید کرده‌اند.

منبع: رادیو گفت‎وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار