مسئول بسیج رسانه استان مازندران:

جشنواره «ابوذر» مانور حضور خبرنگاران حامی انقلاب است

«عبدالمهدی حق شناس» گفت: خط مقدم جبهه رسانه در دست خبرنگاران انقلابی است و جشنواره «ابوذر» مانور حضور روزنامه‌نگاران حامی انقلاب است.
کد خبر: ۳۸۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ - 15February 2020

جشنواره «ابوذر» مانور حضور خبرنگاران حامی انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه استان مازندران امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای «ابوذر» در مجتمع آموزشی سماء چالوس با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت شهید سلیمانی به اهمیت فضای مجازی در بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران به اندازه خون شهدا برای حفظ انقلاب قلم می‌زنند.

وی افزود: جبهه رسانه غرب به شدت تهاجمش را شروع کرد و خبرنگاران ما در مقابل این جبهه موضع گرفتند و مانند دفاع مقدس اجازه نمی‌دهند رسانه‌های غربی موفق شوند.

حق شناس ادامه داد: خط مقدم جبهه رسانه در دست خبرنگاران انقلابی است و جشنواره «ابوذر» مانور حضور روزنامه‌نگاران حامی انقلاب است و حضور حداکثری رسانه‌های استان نشان از تعدد رسانه‌های انقلاب در عرصه است.

وی با بیان اینکه از مرداد ماه سال جاری این جشنواره فراخوان داد و با استقبال روبرو شد، گفت: بیش از 737 اثر به دبیرخانه ارسال شد که 316 عکس، 316 گزارش، 23 کلیپ، 30 مستند و یک موشن گرافی بودند.

حق شناس با بیان اینکه آثار در دو مرحله داوری شد، افزود: مرحله اول در مشهد و مرحله دوم در تهران انجام شد و داوری عادلانه بوده و بررسی کردیم آثاری که کپی نباشند و ما باید سواد رسانه را افزایش بدهیم و در خدمت انقلاب باشیم.

«عابدین داغمه‌چی» فرمانده سپاه چالوس نیز با گرامیداشت یاد شهدا و بیش از 500 شهید این شهرستان با اشاره به انتخابات دوم اسفند و بیان اینکه دشمن را فراموش نکنید و غافل نشوید و مردم را نسبت به شناخت استکبار مطلع کنید، افزود: آموزش سواد رسانه ای را یکی از کارهای خوب بسیج رسانه چالوس برشمرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها