مسئول بسیج رسانه کشور:

رسانه‌ها به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند

«مسعود بصیری» گفت: 41 سال جمهوری اسلامی با همه فشارها، استوار و مقاومت ایستاده است و رسانه‌ها باید به جای پرداختن به کمبودها، دستاوردها را تبیین کنند.
کد خبر: ۳۸۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ - 15February 2020

رسانه‌ها به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مسعود بصیری» مسئول بسیج رسانه کشور امروز در مراسم اولین جشنواره رسانه ای «ابوذر» که امروز در مجتمع آموزشی سماء چالوس برگزار شد، با بیان اینکه ما میراث‌دار خاکی هستیم که از گذشتگان به ما رسیده است، اظهار داشت: خاک مازندران خاک قهرمانان و شهدایی است که این زمین را به ما ارث دادند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در امیدبخشی در بین مردم افزود: امروز خبر خوب در بسیاری از رسانه‌ها، خبر بد محسوب می‌شود و باید برای انتشار اخبار خوب تلاش کنیم.

این مسئول بیان کرد: 41 سال جمهوری اسلامی با همه فشارها، استوار و مقاومت ایستاده است و رسانه‌ها باید به جای پرداختن به کمبودها، دستاوردها را تبیین کنند.

بصیری از بسیج به عنوان مظهر توانمندی و خودکفایی و خوداتکایی یاد کرد و گفت: طبق وعده خداوند، مستضعفین وارثان جهان هستند و برای تحقق این وعده الهی باید به وظایف خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیددادن به مردم برای ساختن کشور وظیفه اصلی رسانه‌ها است، گفت: ما ملتی هستیم که برای اولین بار در تاریخ بشر به گوش بزرگترین هژمونی تاریخ بشر یعنی آمریکا سیلی زدیم و هنوز نمی‌تواند آمار کشته‌هایش را اعلام کند.

بصیری با عنوان اینکه برخی‌ها در داخل بیش از آنکه به آمریکا بپردازند به خودمان می‌پردازند و مشکلات را بزرگ می‌کنند، گفت: ماجرای عین الاسد و شمار کشته‌های آن تبدیل به یک لطیفه در بین مردم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار