جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

وصیت نامه سردار سلیمانی منشور و نقشه راه انقلاب اسلامی است

سردار «حبیب الله توکلی» با بیان اینکه وصیت نامه سردار سلیمانی منشور و نقشه انقلاب اسلامی است، گفت: برای بقا و حیات اسلامی نیازمند تربیت نسل انقلابی هستیم.
کد خبر: ۳۸۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ - 15February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «حبیب الله توکلی» جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ظهر امروز در سومین همایش تجلی اخلاص نخستین جشنواره ره آورد سرزمین نور که درسالن همایش حوزه هنری استان لرستان برگزار شد با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با سال‌های گذشته متفاوت بود.

وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در ۲۲ بهمن  یک بار دیگر برای تجدید بیعت و عهد با امام شهیدان مقام معظم رهبری، نظام اسلامی و اعلام کردند و گفتند که همچنان در راه مقاومت و ایستادگی پافشاری می کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: چهل و یک سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و ما همچنان توفنده و با نشاط در جهت تحقق آرمان ها و اهداف  انقلاب اسلامی در حال حرکت هستیم.

توکلی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: با توجه به اینکه 40 روز از شهادت سردار سلیمانی می گذرد ولی در سطح کشور و استان ها همچنان شاهد برگزاری مراسمات بزرگداشت این شهید گرانقدر هستیم و هر چقدر از زمان شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد شکوه و عظمت شهادت  این مرد بزرگ را  کم نمی کند، شاید واقعه ای که هزار و ۴۰۰سال پیش اتفاق افتاد و یزید خیال می کرد که با شهادت امام حسین (ع) می تواند کار را تمام کند امروز شاهد هستیم با گذشت هزار و ۴۰۰ سال همچنان حرارت و اشتیاق مردم نسبت به عاشورای حسینی روز به روز شعله ور تر می شود.

وی بیان کرد: امروز دیدیم که سردار سلیمانی شهید شد و از بین ما رفت ولی شهادتش هزار حاج قاسم سلیمانی به جهان معرفی کرد، راه سردار سلیمانی همچنان مستدام، مستحکم و پر رهرو است.

توکلی گفت: سردار سلیمانی محصول دفاع مقدس، تربیت شده میدان های رزم و جهاد در کربلای ایران اسلامی و همرزم شهدای گرانقدری همچون باکری، متوسلیان، همت و صیاد شیرازی ها بود، استقامت و جنگندگی این شهدا سبب شد که امروز در عرصه ها و میادین بزرگتر با دشمنانی بزرگتر مقابله کنیم و پیروز میدان باشیم.

وی تصریح کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی و ترور سه سپهد شهید ایران می فهمیم که دشمن از ترور برای رسیدن به مقاصد پلید خود و برداشتن  چهره های انقلابی و تاثیر گذار و محو آنها از صحنه  روزگار استفاده می کند ولی آیا توانست سردار سلیمانی را از دل میلیونها آزاده در جهان و ایران اسلامی محو کند؟

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد: امروز شاید برای معرفی هر برنامه و کاری نیازمند الگو هستیم، سردارسلیمانی  از میان ما رفت ولی راه، هدف و آرمان او پیش روی ما است، وصیت نامه سردار سلیمانی منشور و نقشه  انقلاب اسلامی است بر همین اساس هر کس به این مملکت و نظام  اعتقاد دارد و دلبسته است مسیری که سردار سلیمانی در وصیت نامه شان مشخص کرده بهترین مسیر راه است.

وی اظهار داشت: مردم ایران در ۲۲بهمن امسال رفراندوم  و قدرت نمایی بزرگی  را به نمایش  گذاشتند و یکبار دیگر حمایت هم جانبه خود را از راه سردار سلیمانی ، ایستادگی  و مقاومت اعلام کردند.

توکلی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: اگر بخواهیم مصداق و معیاری را برای کاندیدایی که می خواهند بر کرسی مجلس بنشینند معرفی کنیم  بهترین ملاک، معیار و مصداق وصیت نامه سردار سلیمانی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: آنچه در وصیت نامه سردار سلیمانی به صورت بر جسته به آن اشاره شده است  به عنوان کسی که  درجبهه های جنگ ایران اسلامی و میادین رزم در جبهه مقاومت اسلامی سالها تلاش کرد اطاعت و پیروی از ولایت، نگه داشتن حرمت ولایت و تنها نگذاشتن مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: ما اعتقاد داریم امروز کشور بیش از هر زمان دیگری  به وحدت، همدلی، ارتقا روحیه جهادی و شهادت نیازمند است چرا که دشمن هیچ گاه با ما سر سازش ندارد بر همین اساس  ما موظف هستیم دستورات مقام معظم رهبری را مبنی بر قدرتمند شدن در عرصه ها و زمینه های مختلف را در دستور کار خود قرار بدهیم.

توکلی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه های انقلاب است گفت: امروز وطیفه داریم جوان های نسل انقلابی امروز را با نسل دهه اول انقلاب اسلامی که در آن شرایط سخت کشور  تو انستند مقابله کنند پیوند بزنیم و نسل جوان امروز را در میدان های نور در قالب کاروان های راهیان نور که راهی به سمت سعادت، حق ،احیا و بازگشت به معنویت است  آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: امروز برای بقا و حیات اسلامی نیازمند تربیت نسل انقلابی هستیم که بهترین راهکار حضور در کاروان های راهیان نور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار