سردار جزایری:

وصیتنامه سردار سلیمانی نشان از جامع‌الاطراف بودن ایشان دارد

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به وصیتنامه شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در مراسم چهلمین این شهید از آن رونمایی شد، گفت: این وصیتنامه بار دیگر به ما نشان داد که شهید سلیمانی دارای شخصیتی جامع‌الاطراف بوده‌اند.
کد خبر: ۳۸۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 16February 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار مسعود جزایری، پیرامون وصیتنامه سردار شهید سلیمانی به رادیو «گفتگو» اظهار داشت: در این وصیتنامه شهید سلیمانی را در قالب یک منجی بزرگ، یک رزمنده، یک فرمانده، یک رجل سیاسی، دینی و انقلاب اسلامی و یک سرباز ولایت می‌بینیم.

وی گفت: در واقع شخصیت ایشان دارای ابعاد گوناگون و مختلفی است که این ابعاد همگی به بلوغ رسیده اند.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: شهید سلیمانی در وصیتنامه خود با مخاطبانش در ساحت‌های گوناگون صحبت می‌کنند و نکات ظریفی را متذکر می‌شوند.

سردار جزایری ادامه داد: ایشان به واقع الگویی هستند که از جامعیت قابل توجهی برخوردار هستند و مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کنند.

سردار جزایری با بیان اینکه متن وصیتنامه ایشان ناشی از درک عمیق، چندلایه و صحیحی است که ایشان از پدیده‌های مختلف از جمله انقلاب اسلامی داشته‌اند، ادامه داد: ایشان در ذیل پدیده انقلاب اسلامی، درک درستی نیز از دشمنان انقلاب اسلامی، فرصت‌ها و تهدید‌هایی که در برابر انقلاب وجود دارد، داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار