سردار عبداللهی تأکید کرد؛

اشراف اطلاعاتی ناجا بر تهدیدات امنیتی/ نقش مهم دستگاه‌ها در افزایش احساس امنیت مردم

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مطمئناً حرکت رو به جلوی نیروی انتظامی متوقف‌شدنی نیست، گفت: آنچه نیروی انتظامی باید امروز انجام دهد شناسایی دقیق و اشراف اطلاعاتی بر تهدیدات امنیتی و مقابله با آن‌هاست.
کد خبر: ۳۸۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 16February 2020

پیشرفت‌های پلیس برای مردم اطمینان بخش است/ اشراف اطلاعاتی ناجا بر تهدیدات امنیتی/ نقش مهم دستگاه‌ها در افزایش احساس امنیت مردمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه جمع‌بندی نظارت عالی ستادی و ارزیابی میدانی ستاد کل نیرو‌های مسلح از فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: نتایج بررسی میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان این ستاد حاکی از پیشرفت در مجموعه پلیس اصفهان است.

وی پیشرفت‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان را در راستای شکل‌گیری پلیس هوشمند عنوان کرد و گفت: ارزیابی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که فرماندهی انتظامی استان اصفهان جزء سه فرماندهی انتظامی استانی کشور در حوزه پلیس هوشمند است.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: با توجه به اینکه مجرمان و متخلفان از ابزار‌ها و تکنولوژی‌های جدید برای ارتکاب جرایم خود استفاده می‌کنند، طبیعی است که پلیس نیز بایستی به تکنولوژی روز دنیا مجهز شود تا بتواند جلوتر از آن‌ها حرکت کند.

سردار عبداللهی به اقدامات خاص صورت گرفته در حوزه افزایش مهارت‌های پلیس و آموزش نیرو‌ها در نیروی انتظامی اشاره و عنوان کرد: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد، روند پیشرفت‌های پلیس بسیار خوب و چشمگیر بوده که مجموع این اقدامات برای مردم اطمینان‌بخش است.

وی فلسفه وجودی پلیس را در خدمت مردم و تلاش برای امنیت آنان دانست و افزود: مجموعه فرماندهان و مدیران این نیرو تلاش می‌کنند تا مردم از امنیت و آرامش کامل برخوردار باشند.

این مقام ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: البته از آن سو مردم هم باید اطمینان داشته باشند که فرزندان آن‌ها در پلیس تلاش می‌کنند به امنیت کشور خدشه‌ای وارد نشود و البته بار‌ها هم این موضوع را در میدان عمل ثابت کرده‌اند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه مطمئناً حرکت رو به جلوی نیروی انتظامی متوقف شدنی نیست و باید روند پیشرفت‌های این نیرو همچنان ادامه پیدا کند، گفت: آنچه نیروی انتظامی باید امروز انجام دهد شناسایی دقیق و اشراف اطلاعاتی بر تهدیدات امنیتی و مقابله با آن‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان به نقش مهم دستگاه‌ها و سازمان‌ها در افزایش احساس امنیت مردم اشاره و خاطرنشان کرد: مسلماً همه اقداماتی که باید در حوزه افزایش احساس امنیت انجام شود فقط در حیطه وظایف پلیس نیست و بخش مهمی از این کار به عملکرد سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها برمی‌گردد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار