رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه:

خون شهدا هر روز جان تازه‌ای به انقلاب می‌بخشد

حجت‌الاسلام «آیت اندرزیان» گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پابرجاست و خون شهدا هر روز جان تازه‌ای به انقلاب اسلامی می‌بخشد.
کد خبر: ۳۸۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ - 16February 2020

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «آیت اندرزیان» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در گناوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پابرجاست و خون شهدا هر روز جان تازه‌ای به انقلاب می‌بخشد.

وی گفت: سپهبد شهید سلیمانی با خدا راست گفت و پای صداقت خود باقی ماند تا خداوند نیز شهادت را که به تعبیر پیامبر گرامی اسلام خیری بالاتر از آن نیست نصیب ایشان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: صداقت، وفاداری و وفا به‌عهد با خداوند سه ویژگی بارز است که اگر پایند به این ارکان باشیم مسیری را که شهید سلیمانی رفت ما هم می‌پیماییم.

اندرزیان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخابات یک رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و سرنوشت‌ساز برای کشور است که باید در آن حضوری مسئولانه و گسترده داشته باشیم.

وی با اشاره به شاخص‌های یک نماینده مجلس از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: شجاعت، مؤمن بودن، داشتن روحیه جهادی، عدالت‌خواه، انقلابی بودن و دفاع از آرمان‌های انقلاب، کارآمد بودن از ویژگی‌های یک نماینده اصلح که رهبری بر آن تاکید دارند و در انتخاب نماینده باید مدنظر ما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار