ما قوی هستیم/

لزوم تقویت راهبردی و کیفیت‌بخشی به سفرهای راهیان نور در موزه‌های دفاع مقدس

سردار عباس یوسفی گفت: باید راهکار مناسبی برای تقویت راهبردی و کیفیت‌بخشی به سفرهای راهیان نور لحاظ کنیم که نوجوانان و جوانان عزیز انقلابی‌مان به درک بیشتر و بهتری از فرهنگ ناب دفاع مقدس برسند.
کد خبر: ۳۸۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ - 17February 2020

لزوم تقویت راهبردی و کیفیت بخشی به سفرهای راهیان نور در موزه های دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید کرد.

وی پس از بازدید از اولین موزه دفاع مقدس کشور و در جمع تعدادی از زائران راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: تکریم زائران و کاروان‌های راهیان نور به خصوص دانش آموزان و دانشجویان و انجام کارهای فرهنگی در حوزه دفاع مقدس برای آنها از مهمترین رسالت‌ها و وظایف موزه های دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: باید راهکار مناسبی برای تقویت راهبردی و کیفیت بخشی به سفرهای راهیان نور لحاظ کنیم که نوجوانان و جوانان عزیز انقلابی مان به درک بیشتر و بهتری از فرهنگ ناب دفاع مقدس برسند و سوال یا ابهامی برای آنان در این زمینه باقی نماند چرا که همین نسل جوان باید بعدها به تاریخ پاسخگو باشند.

یوسفی به دغدغه‌مندی رهبر معظم انقلاب در مورد تقویت بعد علمی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: راویان ما باید همچون یک استاد دانشگاه با رعایت همه جوانب و در چهارچوب‌های منطقی و علمی به سوالات و ابهامات نسل جوان پاسخ دهند و همه موارد مطرح شده را نیز به صورت میدانی و در مناطق عملیاتی به اثبات برسانند تا نسل جوان انقلاب با تمام وجود دوران دفاع مقدس را لمس کنند و مروج خوبی برای ایثار، شهامت، تدبیر و فرهنگ شهادت حاکم در آن زمان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها