رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

تولید سرود «ولایت» جهت هم‌خوانی مردم تبریز در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی

«سیدمحمد حسین بلاغی» گفت: همزمان با دیدار مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت قیام 29 بهمن سال 1356، «سرود ولایت» جهت هم‌خوانی مردم تبریز تولید و منتشر شده است.
کد خبر: ۳۸۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ - 17February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «سیدمحمد حسین بلاغی» رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: حوزه هنری آذربایجان شرقی طبق روال سال‌های گذشته، همزمان با دیدار مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت قیام 29 بهمن سال 1356، «سرود ولایت» جهت هم‌خوانی مردم تبریز در محضر حضرت آقا تولید و منتشر شده است.

بلاغی افزود: پیش از این، فراخوان تولید اشعار دیدار رهبری به شعرای استان ارائه شده بود که در این راستا 34 شعر به دبیرخانه مستقر در حوزه هنری استان ارسال شده بود که در مرحله نخست 12 شعر برگزیده و در نهایت دو شعر با حضور کارشناسان کمیته فرهنگی ادبی دیدار رهبری، به مرحله نهایی راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت، شعر شاعر انقلابی تبریز، ابراهیم قبله آرباطان انتخاب و توسط گروه بین المللی طارق تبریز آهنگ گذاری شد که این سرود پس از ضبط و تکثیر در میان اقشار مردمی توزیع می شود.

رئیس حوزه هنری استان در خصوص محتوای این سرود افزود: سرود «ولایت 98» شامل اعلام بیعت مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، وحدت ملی و انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار