سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

همکاری نیروی انتظامی و وزارت بهداشت برای پایش مرزهای کشور

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص همکاری این نیرو و وزارت بهداشت برای پایش مرزها و جلوگیری از ورود کروناویروس به کشور گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین این دو نهاد ایجاد شده و همه مرزهای کشور مورد پایش قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۳۸۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۹ - 18February 2020

همکاری نیروی انتظامی و وزارت بهداشت برای پایش مرزهای کشور/ تمهیدات لازم جهت برقراری امنیت انتخابات اندیشیده شده استسردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم ما رسیدن به «پلیس هوشمند» است، اظهار داشت: خوشبختانه در این راستا گام‌های خوبی برداشته است و به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم.

وی در خصوص راه‌اندازی اپلیکیشن آموزش همگانی گفت: این اپلیکیشن با اهداف ایجاد دسترسی آسان و تسریع در انتقال مفاهیم آگاهی‌بخشی به جامعه، تنوع آموزش‌های متناسب با مأموریت‌ها و وظایف مختلف ناجا، ترویج ارزش‌ها و مواجهه و مقابله مؤثر با مسائل غیر ارزشی که توسط دشمن و معاندان در این فضا منتشر می‌شود و پاسخگویی به نیاز‌های آموزشی مردم در حوزه مسائل اجتماعی-پلیسی رونمایی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در خصوص آمادگی نیروهای ناجا برای برقراری امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اسلامی در دوم اسفندماه گفت: در این‌خصوص جلسات مختلفی با حضور فرماندهان پلیس‌های تخصصی برگزار و مدل‌‎های مختلف برقراری امنیت انتخابات، بررسی شد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت شعب رای‌گیری اندیشیده شده است و ان‌شاءالله مثل سال‌های گذشته، انتخابات بدون مشکل برگزار خواهد شد.

فرمانده ناجا در خصوص همکاری نیروی انتظامی و وزارت بهداشت برای پایش مرزها و جلوگیری از ورود کرونا ویروس به کشور نیز گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین این دو نهاد ایجاد شده است و همه مرزهای کشور مورد پایش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار