مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

جبهه مقاومت معامله قرن را باطل خواهد کرد/ قوی شدن، پیش‌­شرط تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده با تأکید بر لزوم قوی شدن جمهوری اسلامی در سطح بین‌­المللی گفت: قوی شدن امت اسلام باعث باطل شدن معامله قرن خواهد شد که نشان از گسترش انقلاب اسلامی و قدرت جبهه مقاومت دارد.
کد خبر: ۳۸۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 17February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، همایش بصیرتی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از بسیجیان شهرستان سبزوار در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست اظهار داشت: منطق و اراده اولیای دین و مجاهدین، اقامه دین خدا و گسترش آن در پهنه جهان و همچنین مقابله با دشمنان دین خدا بوده و هست.

وی افزود: این خط نورانی از اولین مجاهد آغاز شده و تا پایان عمر جهان ادامه خواهد داشت. سردار سلیمانی و همه شهدا این مسیر را طی کردند و این روند با قدرت پیش خواهد رفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه نهضت امام خمینی (ره) ریشه در نهضت سید و سالار شهیدان دارد، خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) با کشیدن خط بطلان بر جبهه باطل، حق را نمودار کردند. ایشان با نثار جان خود به ما آموختند که اگر عزت، استقلال، پیشرفت و حاکمیت دین را می­‌خواهید این راه، پیش­‌روی شماست. انقلاب اسلامی این مسیر را طی کرده و با برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم آن، در جهت اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) گام برداشته است.

این مسئول تصریح کرد: در همه مراحل و همه مقاطع انقلاب ما مسئولیت و مأموریت داریم به تکلیف عمل کنیم که لازمه عمل به تکلیف، شناخت تکلیف است.

یوسفعلی­‌زاده خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی و همرزمان وی در زمره مشتاقان و مجاهدان عرصه­‌های عزت و شرف بودند که 41 سال هر کجا تکلیفی آنها را به خود فراخواند لبیک گفتند و هیچ یک از موانع، آنها را از مسیر بازنداشت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی را صاحب یک مکتب می‌­دانند و بر ترویج این مکتب تأکید دارند، بیان داشت: امت حزب­‌الله در هر میدانی که قصد حضور دارند باید از سبک کسانی پیروی کنند که سربلندی و سرافرازی جامعه اسلامی را به همراه داشته باشد؛ لذا مکتب شهید سلیمانی باید مبنای مسلمانی و مبنای حرکت انقلابی آحاد مردم در همه میدان­‌ها باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در فراز اول بیانیه گام دوم، به تحلیل شفاف، منطقی و واقعی 40 سال اول انقلاب پرداختند و در فراز دیگر، چگونگی تداوم انقلاب در 40 سال دوم را بیان داشتند.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی 40 سالگی پرافتخار خود را طی کرده است. اگر مؤمنانه بخواهیم راه امام خمینی (ره) و شهدا را ادامه دهیم باید بیانیه گام دوم انقلاب را مبنای حرکت خود قرار دهیم. قوی شدن، پیش‌شرط تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی ده‌­ها برابر نسبت به ایران قبل از انقلاب قوی‌تر است، ولی این میزان کافی نیست. نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در حوزه‌­های مختلف آنقدر پیشرفت داشته باشد تا به بازدارندگی فعال دست پیدا کند و در مقابل زیاده­‌خواهی مستکبرین عالم در حوزه­‌های مختلف ایستادگی کند.  

یوسفعلی­ تأکید کرد: ایران اسلامی علاوه بر قوی شدن در داخل، باید در سطح خارجی نیز به قدرتمندی در سطح بالایی دست پیدا کند تا قدرت نفوذ خود را در سطح جهانی گسترش دهد. قوی شدن امت اسلام باعث باطل شدن معامله قرن خواهد شد. جبهه مقاومت و رهروان شجره طیبه‌­ای که شهید سلیمانی به آن هویت عینی و عملی بخشید خط بطلانی بر معامله قرن خواهند کشید و این نشان از قدرت جبهه مقاومت دارد. 

وی در ادامه سخنانش به تأثیر انتخابات در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آسیبی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌­کند نفوذ است؛ بر همین اساس در انتخاب نمایندگان مجلس باید دقت کنیم به کسانی رأی بدهیم که دارای ویژگی‌­هایی همچون روحیه انقلابی، رهروی شهیدان، استکبارستیزی، ولایتمداری، غیرتمندی، تعهد و خدمتگزار مردم باشند.   

یوسفعلی­‌زاده در پایان گفت: دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی به این جمعبندی رسیده‌­اند که با جنگ نظامی و اعمال فشار نمی‌­توانند با جمهوری اسلامی مقابله کنند؛ لذا به دنبال آن هستند تا از طریق نفوذ، سیاست­‌های خصمانه خود را اجرا کنند. خنثی شدن این توطئه دشمن، نیازمند هوشیاری و بصیرت آحاد مردم ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار