فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران نظام سلطه را به زانو درآورده است

سردار «مهدی انصاری» با بیان اینکه شهدای ما خون خود را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند تا درخت انقلاب تنومند شود، گفت: امروز این تنومندی و اقتدار، نظام سلطه را به زانو درآورده است.
کد خبر: ۳۸۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ - 17February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «مهدی انصاری» امروز در آیین رونمایی از دو عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهدای ما خون خود را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند تا درخت انقلاب تنومند شود و امروز این تنومندی و اقتدار، نظام سلطه را به زانو درآورده است.

وی با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که تمام عالم چه دوست و چه دشمن شبانه‌روز به ما خیره هستند، افزود: دوستان برای قدرت‌نمایی ما و دشمنان هم برای رصد پیشرفت ما و خطرهایی که برای آنها داریم نظاره‌گر ما هستند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اسلام بدون ولایت اصلا معنا ندارد، عنوان کرد: رهبری بالای سر این ملت است که تاریخ بشریت بعد از پیامبر، ائمه اطهار و حضرت امام خمینی (ره) به چشم ندیده و امروز رهبر ما جهان اسلام را مدیریت می‌کند.

انصاری به برخی ویژگی‌های شهید سلیمانی اشاره داشت و بیان کرد: 2 خصلت برجسته شهید سلیمانی اخلاص و ولایت‌مداری بود و چون برای رضای خدا کار می‌کرد خدواند مهرش را در دل‌ها قرار داد.

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی مردم‌دار و تکلیف‌محور و یک انقلابی به تمام معنا بود به این مفهوم که در راستای اطاعت از ولایت و رهبری عمل کرده و دلسوز منافع ملی و مردم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار