بازدید سرلشکر «موسوی» از فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا در «سیرجان»

فرمانده کل ارتش با حضور در مرکز آموزش شهدای وظیفه و فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در «سیرجان»، از بخش‌های مختلف این یگان‌ها بازدید کرد.
کد خبر: ۳۸۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ - 17February 2020

بازدید سرلشکر «موسوی» از فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در «سیرجان»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، از مرکز آموزش شهدای وظیفه و فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در «سیرجان» بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش در این راستا از نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و فرهنگی مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش، اعم از غرفه‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، تربیت و آموزش، مهارت‌آموزی، هسته مشاوره، طرح امام رضا (ع)، فناوری اطلاعات و ارتباطات، طرح و برنامه و بودجه، تربیت بدنی، اقتصاد مقاومتی و... بازدید کرد.

وی همچنین از کارگاه مهارت‌آموزی، سالن غذاخوری و آسایشگاه سربازان وظیفه و نیز کارگاه‌های آموزشی جنگ‌های نوین بازدید و با حضور در مراسم  استقبال از کارکنان وظیفه جدیدالورود، ضمن خیر مقدم به آن‌ها، با خانواده‌های‌شان در یک فضای صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

قسمت‌های مختلف آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش، شامل ترابری، نگهداری، بازسازی، آماد متحرک، بهداشت و درمان، بیمارستان سیار، بخش‌های خودکفایی و خوداتکایی، تجهیزات و همچنین نمایشگاه توانمندسازی محصولات و صنایع دستی خانواده‌ها از دیگر بخش‌هایی بود که امیر سرلشکر موسوی از آن‌ها بازدید به‌عمل آورد.

فرمانده کل ارتش در ادامه، در جمع فرماندهان یگان‌های نیروی دریایی ارتش در سیرجان، ضمن تشکر و خداقوت به همه تلاش‌های آن‌ها، اهداف و برنامه‌های اصلی ارتش را تبیین و بر اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم حضور گسترده همگان، تأکید کرد.

در این بازدید امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار