برگزاری هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در دزفول

هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ - 17February 2020

برگزاری هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت امروز در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز در خصوص امور بانوان پرداخت و نقش دختران نسل جوان در انتقال فرهنگ دفاع مقدس را بی بدیل خواند.

در ادامه سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن گرامی‌داشت مقام و منزلت زنان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد و این جایگاه مرهون وجود بانوانی است که همیشه تاریخ پشتوانه مردان مبارز و انقلابی بوده اند.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس به پشتوانه بانوان ارزنده ای همچون شما افتخارها آفریده شد و تاریخ ایران گواهی داد که زنان ما در این دوران توانستند خالق بی نظیرترین عملکردها در این عرصه باشند.

سردار یوسفی سهم امروز بانوان در پیشرفت های گوناگون کشور را کم نظیر خواند و گفت: دختران جوان و فاطمی ما در خیلی از امورات از جمله مسائل علمی و حتی فنی دوش به دوش مردان، حرف ها برای گفتن دارند و در جنگ های رسانه ای و نرم نیز پیشتاز حضور در صحنه هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: اگر نبود ایثار، شهامت، صبر و استقامت بانوان خوزستانی در شهرهای مختلف از جمله خرمشهر، آبادان، دزفول و دیگر شهرهای درگیر جنگ، معلوم نبود چه سرنوشتی برای این نبرد نابرابر رقم می خورد.

در پایان این جشنواره که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود از تعدادی دختران هنرمند و مادران شهدای دزفول تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار