دیدار و تکریم از خانواده شهید سید «سالم بلم پور» در خرمشهر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به همراه پرسنل اداره کل و مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از خانواده شهید سید «سالم بلم پور» عیادت کردند.
کد خبر: ۳۸۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ - 17February 2020

دیدار و تکریم از خانواده شهید سید «سالم بلم پور» در خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار«عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به همراه پرسنل اداره کل و مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از خانواده شهید سید «سالم بلم پور» عیادت کرده و ضمن تقدیم هدیه‌ای از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خانواده این شهید، یاد و خاطره شهدای خرمشهر را نیز گرامی داشتند.

سردار یوسفی تکریم از خانواده معظم شهداء را ابتدایی‌ترین وظیفه هر مسئول دانست و اظهار داشت: هیچوقت نباید فراموش کنیم که اقتدار، صلابت و تمامی این جایگاه‌ها، منصب‌ها و میزهای خدمتی که وجود دارد، مرهون و مدیون خون همین شهداء است.

به گزارش دفاع‌پرس؛ شهيد بلم‌پور از جمله نيروهاي مخلص و مومن بسيجی خرمشهر بود كه خدمت به راهيان نور را برای خود افتخار می دانست. او كه چندين‌بار پياده از شلمچه تا كربلا را در ماه‌هاي محرم و صفر پيموده بود از جمله مخلصينی بود كه به اهل بيت عصمت و طهارت عشق می‌ورزيد. از نکات بارز این جوان خرمشهری این بود که دائم‌الوضو بود. با قرآن و نماز انسی جاودانه داشت و در دل تمام بسيجيان و پيشكسوتان جهاد و شهادت از جايگاهی ويژه برخوردار بود. از اين شهيد که پرسنل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به شمار می رفت و در خرداد 1388 در حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل شد سه فرزند پسر به یادگار مانده است.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار