مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ارسال 250 اثر به دبیرخانه نخستین مسابقه ادبی و هنری «روحانیت و دفاع مقدس»

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ارسال 250 اثر به دبیرخانه نخستین مسابقه ادبی و هنری «روحانیت و دفاع مقدس» خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ - 17February 2020

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از ارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه مسابقه ادبی و هنری «روحانیت و دفاع مقدس» خبر داد و اظهار داشت: آثار دریافت‌شده بیشتر در بخش ادبی در قالب نامه به شهید یا دلنوشته هم‌استانی‌ها بوده است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسابقه در دو بخش ادبی و هنری برای نخستین بار در استان به نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پرداخته است.

جهانبخشی عنوان کرد: این رقابت در سراسر استان بین کودکان و نوجوانان برگزار شد و روز ۲۲ بهمن همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پایان رسید.

وی بیان کرد: اختتامیه این مسابقه بعد از داوری آثار دریافتی در نیمه نخست اسفندماه برگزار و به ۱۲ اثر برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان، آشنایی با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

جهانبخشی متذکر شد: این مسابقه با همکاری و مشارکت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار