امیر دولتشاه خبر داد؛

برگزاری جشنواره ملی ایده‌پردازی در سطح نزاجا

رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی نزاجا از برگزاری جشنواره ملی ایده‌پردازی در سطح نزاجا خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 18February 2020

برگزاری جشنواره ملی ایده‌پردازی در سطح نزاجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ دوم «بهروز دولتشاه» رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی نزاجا در نشست خبری پنجمین جشنواره سازمانی و دومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو نزاجا که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اجرای توصیه‌های فرمانده معظم کل قوا در خصوص تقویت دانش و پژوهش در نیرو‌های مسلح، نیروی زمینی ارتش همچون سایر نیرو‌های مسلح با جدیت ورود پیدا کرده است.

وی افزود: امیر حیدری پس از شروع فرماندهی در نیروی زمینی ارتش، ۳۰ طرح لبیک را تدوین کردند که طرح بیست و پنجم آن به توسعه ایده‌پردازی در سطح نزاجا معطوف است.

رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی نزاجا گفت: در روز ۱۰ اسفند امسال، دومین جشنواره ملی و پنجمین جشنواره سازمانی ایده‌پردازی شهید نامجو را در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار خواهیم کرد.

امیر دولتشاه با بیان اینکه افزایش توان دفاعی در رزم زمینی، بکارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌ها و همچنین توسعه یافته‌های تحقیقاتی، از جمله اهداف برگزاری جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو است، عنوان کرد: ما ۲ هزار و ۵۸۰ ایده از یگان‌های تابع نیروی زمینی و مراکز آموزشی و دانشگاهی جمع‌آوری‌کردیم و بعد از ۲۰ روز ارزیابی ایده‌های برتر را در دسته‌های مختلف تعیین کردیم.

وی تصریح کرد: برخی از ایده‌های برتر که سال‌های گذشته در جشنواره حاضر بودند و هم‌اکنون به محصول تبدیل شده‌اند، در روز ۱۰ اسفند امسال و در حاشیه جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

امیر دولتشاه با بیان اینکه چهره‌هایی همچون عادل‌ آذر، نفیسه فیاض‌بخش و چند تن از چهره‌های شناخته شده دیگر در جشنواره امسال شهید نامجو به یاری ما آمدند، عنوان کرد: امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، سخنرانان دومین جشنواره ملی ایده‌پردازی خواهند بود.

وی در پایان با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد از فرماندهان مراکز آموزشی و پژوهشی نزاجا دارای مدرک دکترا هستند، گفت: ما در حال تلاش هستیم که همه فرماندهان تیپ‌ها و لشکر‌های‌مان بتوانند دوره‌های دکترای راهبردی را طی کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها