سرهنگ حسنوند خبر داد؛

جمع آوری بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر از سال گذشته تا کنون در منطقه شوش مولوی و هرندی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری ۳۰ هزار معتاد متجاهر طی یکسال گذشته تا امروز خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ - 18February 2020

جمع آوری بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر از سال گذشته تا کنون در منطقه شوش مولوی و هرندیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در منطقه شوش، مولوی و هرندی اظهار داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم اقدامات خوبی در منطقه شوش، مولوی و هرندی انجام دهیم.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار معتاد متجاهر از این منطقه در این مدت جمع آوری شده است و بیش از شش میلیارد تومان برای بازپروری، درمان و اقدامات تربیتی این افراد هزینه شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰۰ زن معتاد متجاهر در جنوب تهران که حدود ۲۰۰ زن معتاد متجاهر بودند در منطقه شوش، مولوی و هرندی جمع آوری شدند. ۴۵ قاچاقچی مواد مخدر و شش هزار و ۵۰۰ خرده فروش دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۳۲۴ حکم ورود به منزل اجرا شد و ۹۰ منزل مسکونی پلمپ شده است؛ از سال گذشته ۵۴۰ کیلو انواع مواد مخدر و ۱۹۲ لیتر مشروبات الکی کشف شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در ۲۰ روز گذشته تصریح کرد: ۸۴۲ معتاد متجاهر در مدت ۲۰ روز گذشته جمع آوری شده است که اغلب معتادان منع پذیرش هستند در این مدت هشت قاچاقچی و ۶۴ خرده فروش دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها