محسنی بندپی:

تمهیدات امنیتی، تأمینی و مراقبتی برای انتخابات اندیشیده شده است

استاندار تهران گفت: با توجه به ویژگی‌های تهران، ری و شمیرانات، تمهیدات امنیتی، تأمینی و مراقبتی توسط نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۸۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ - 19February 2020

تمهیدات امنیتی، تأمینی و مراقبتی برای انتخابات اندیشیده شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در همایش آموزش مسئولان انتظامی شعبه‌های اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اینکه همایش امروز به ابتکار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش همه کسانی که در برقراری امنیت شعب اخذ رأی حضور دارند، نسبت به وظایف و تکالیف خود توجیه شدند.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های تهران، ری و شمیرانات، تمهیدات امنیتی، تأمینی و مراقبتی توسط نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته است.

استاندار تهران با بیان اینکه نیرو‌های پلیس از آمادگی کامل برخوردار هستند، گفت: امنیت انتخابات در شهرستان‌های تهران توسط بسیج و پلیس برقرار خواهد شد و در این‌خصوص جلسات خوبی برگزار شد.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس هزار و ۳۳۵ کاندیدا در تهران رقابت با هم رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: در انتخابات پیش رو، دو راهبرد حضور حداکثری مردم و مشارکت همگانی و تقویت سیاست داخلی و سیاست خارجی مد نظر ما است و با توجه به تعداد کاندیداها باید شرایط را برای حضور افراد با سلایق مختلف آماده کنیم.

استاندار تهران درباره تخلفات انتخاباتی نیز گفت: تخلفات انتخاباتی کاندیداها بسیار محدود و بیشتر مربوط به درگیری هواداران آن‌ها بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها