به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری نشست تخصصی مراکز علمی و اجرایی فعال در حوزه زن و خانواده

اولین گردهمایی و نشست تخصصی مراکز علمی و اجرایی فعال در حوزه زن و خانواده همزمان باهفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 19February 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین گردهمایی و نشست تخصصی مراکز علمی و اجرایی فعال در حوزه زن و خانواده همزمان باهفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و دانشگاه الزهرا و سایر نهاد‌های فعال در حوزه زنان امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

در این نشست زهرا کوهساری، مدیر فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در خصوص اولویت‌های پژوهشی درحوزه تجارب زیسته زنان در جنگ و همچنین تجارب همسران و مادران شهدا و نیز چگونگی و نحوه حضور زنان در دوران دفاع مقدس مطالبی را مطرح کرد.

همچنین اولویت‌های پژوهشی احصا شده توسط مدیریت پژوهش سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و نیز گزارشی از عملکرد سازمان به حضار ارائه شد.

در بخش جنبی این گردهمایی پنل‌های تخصصی در حوزه نقش زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله در حوزه دفاع مقدس و جنگ برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه محصولات کارآفرینی زنان هم از دیگر مواردی بود که در حاشیه این مراسم انجام گرفت.

برگزاری نشست تخصصی مراکز علمی و اجرایی فعال در حوزه زن و خانواده

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار