قرائت متن وصیت‌نامه شهید «وحید زمانی‌نیا» در مراسم اربعینش+ تصاویر

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «وحید زمانی‌نیا» در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) واقع در شهر ری برگزار و متن وصیتنامه وی توسط حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی قرائت شد.
کد خبر: ۳۸۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۸ - 20February 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم گرامی‌داشت شهید مدافع حرم «وحید زمانی‌نیا» در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) واقع در شهر ری برگزار شد.

در این مراسم که به قدوم خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و مدیحه‌سرایی ذاکر اهل بیت (ع) حاج حسین سازور متبرک شده بود، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی وصیت‌نامه شهید «زمانی‌نیا» را قرائت کرد.

متن وصیتنامه به شرح زیر است:

«بسم رب الحسین (علیه‌السلام)

سلام و درود بر یگانه عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای و تمامی شهیدان و فدائیان راه حق. اینجانب وحید زمانی‌نیا از این فرصت استفاده کرده و در وصیتنامه خود حرف‌های دلم را بازگو می‌کنم.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ. (گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می شوند ، مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.)

از تمامی خانواده، بستگان و دوستان می‌خواهم که پشتیبان انقلاب اسلامی باشند و رهبر معظم انقلاب را در این راه پر خطر تنها نگذارند تا ان‌شاءالله پرچم نظام اسلامی به دستان مبارک امام زمان (عج) برسد. من در این راه هیچ ترسی از مرگ ندارم زیرا راه ما حق است و دشمنانمان باطل. همیشه از خدای خویش خواسته‌ام مرگ این حقیر در رختخواب رقم نخورد بلکه لیاقت و سعادت فدا شدن در راه اسلام و تشیع اهل بیت (ع) را از خدای خویش خواستار بوده‌ام.

بارالها، امیدوارم گناهانی که تا به حال کرده‌ام را ببخشی و از سر تقصیرات این بنده پر گناه بگذری. خدایا، تو را به اباعبدالله الحسین (ع) قسم می‌دهم که ما را از فیض شهادت محروم نفرما و از پدر و مادر و دوستان خویش می‌خواهم که فقط و فقط برای مظلومیت حضرت ثارالله (ع) گریه کنند. 

از تمامی افرادی که این بنده حقیر را می‌شناسند می‌خواهم که مرا حلال کنند و اگر بدهکاری به آنان دارم از خانواده‌ام طلب کنند. دوست دارم در قبرم همراه من پیراهن مشکی‌ام که با آن به هیئت می‌رفتم دفن شود و همچنین تربت اباعبدالله الحسین (ع) را روی چشمان، زبان، دست و سینه‌ام بگذارید تا آن دنیا شفیع من باشند.

حرف دیگر من با پدر و مادر عزیزم هست که به آن‌ها می‌خواهم بگویم که شما را عاشقانه دوست داشته، دارم و خواهم داشت. از دوستان می‌خواهم در مجالس ترحیمم روضه اباعبدالله (ع) خوانده شود ولاغیر.

من این دلم به عشق تو یکدست می‌کنم
راه دلم به غیر تو بن بست می‌کنم

از راه گوش خوردن باده کسی ندید
من «یا حسین» می‌شنوم مست می‌کنم

الحقیر وحید زمانی‌نیا»

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهید «زمانی‌نیا» در شهر ری

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهید «زمانی‌نیا» در شهر ری

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهید «زمانی‌نیا» در شهر ری

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهید «زمانی‌نیا» در شهر ری

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها