فرمانده سپاه قدس گیلان:

انقلاب اسلامی بدون تردید آمریکا را از بین می‌برد

سردار محمد عبدالله پور گفت: انقلاب اسلامی ایران قطعا نظام سلطه جهانی را متلاشی و آمریکا را از بین می‌برد و علامت و نشانه‌اش این است که بعد از ۴۱ سال هنوز هم شیرزنان و دلیرمردان ما پای آرمان‌های انقلاب هستند.
کد خبر: ۳۸۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ - 19February 2020

انقلاب اسلامی قطعا آمریکا را از بین می بردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت و اولین گردهمایی ۳۴۰ زن رزمنده و ایثارگر استان امروز (چهارشنبه ۳۰ بهمن) به میزبانی دانشکده پرستاری و پیراپزشکی حضرت زینب (س) در  لنگرود برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خاطراتی از سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی»  اظهار داشت: این خاطرات را مادران و زنان ایثارگر که کار برای خدا انجام می دهند ملموس تر است و حاج قاسم به این حرف ایمان داشت که ما خدا را داریم و تنها خدا به ما کمک خواهد کرد و برای خدا این همه سختی را تحمل کرد.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه بعد از شهادت «سردار سلیمانی » به مدت یک هفته برای جمهوری اسلامی دو یوم الله خلق شد، افزود: 25 میلیون انسان عاشق و دل باخته  برای تشییع پیکر اربا اربا حاج قاسم آمدند که این حضور باشکوه پیام برای دنیا داشت و این اراده را خداوند در دل ها گذاشت. 

سردار عبدالله پور افزود: جمهوری اسلامی با حمله به پایگاه «عین الاسد» چنان ضربه ای به آمریکا جنایتکار زد که در نوع خود یوم الله دیگری بود.

وی جنگ امروز را جنگ تکنولوژی دانست و تصریح کرد: این انقلاب حتما نظام سلطه جهانی را متلاشی و آمریکا را از بین می برد و علامت و نشانه این کار این است که بعد از 41 سال هنوز هم شیر زنان و دلیر مردان ما  پای آرمان های انقلاب هستند.

سردار عبدالله پور با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری که رازماندگاری انقلاب را مشارکت بالا در انتخابات عنوان و اذعان کرد: ملت ایران بار دیگر با مشارکت حداکثری در دوم اسفند جهشی دوباره به انقلاب خواهند داد و این مجلس قوی است که به ما عزت می دهد و انتخاب اصلح، انسجام و اقتدار ملی را تقویت می کند. 

وی انتخاب درست را راز دوم ماندگاری انقلاب دانست و تصریح کرد: نماینده نباید دنبال منافع فردی باشد و دل در گرو غیر خدا دهد.

زهرا یعقوب نژاد» مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این مراسم دفاع در قانون طبیعت را یکی از اصول محکم حفظ بقای زندگی و  شرافت انسانی انسان ها دانست و گفت: حمله نظامی به کشور ما از جمله تهاجماتی بود که دفاع در مقابل آن یکی از مقاومت های مقدس و بی نظیر بود و دشمنان ما هرگز نمی توانستند تصور کنند مردانی که در دامن پاک و الهی زنان مسلمان پرورش یافتند روزی خودشان دوشادوش مردان به دفاع بپردازند و از خاک و ناموس و ارزش ها دفاع کنند.

وی تصریح کرد: شجاعت و شهامت و ایثارگری زنان و مادران و همسران شهدا در تدفین فرزندانش یادآور حماسه آفرینی های حضرت زینب(س) در کربلا بود.

یعقوب نژاد افزود: زنان ما به حدی از افتخار رسیدند که امام راحل از آنها به عنوان یکی از مفاخر یاد کردند. 

گفتنی است، صفورا شریعتی، رزمنده و همسر سردار شهید سید باقر میر احمدی،  همسر جهادگر شهید مصطفی زمانی و  هاجر خیراندیش رزمنده و همسر جانباز در این مراسم به روایتگری پرداختند و از 18 خانواده شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و زنان رزمنده لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

در این مراسم با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، همسر آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه استان و مدیر کل زنان خانواده و استانداری  و مسئولین استان و شهرستان برای اولین بار از اولین سری کتاب صوتی زنان رزمنده و ایثارگر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان و مستند «پرواز و دلتنگی »که به خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاسیه ملی  کنگره 8000 شهید استان پرداخته است رونمایی شد.  

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها